Budo goes Austria goes fusion!
EDIT: http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3§ion=j...
Länk för er som vill veta någongång emellanåt att jag fortfarande lever.
Ärade medmedlemmar.
Det kommer en tid i var riddares liv då han känner att han måste ta tag i en planka och bemästra den.
Den tiden har nu smugit på mig en längre tid och nu var det tydligen dags att slita tag i mig och dra ner mig.
För er som inte fattar ett smack av vad jag svamlar om nu så ska jag ta det lite lättare:
Jag ska till S:t Anton, Österrike, med min bästaste bäste vän och åka bräda.
Sticker i mellandagarna och kommer åter i April/maj.
Ska bli galet skönt att bara komma ifrån allting ett tag. Allt från karaten (som jag haft en liten down i ett tag nu, behöver en nytändning) till jobbet.
Vet inte riktigt än hur internettillgången är där nere, kanske blir det ingen skillnad, kanske syns jag inte här på ett tag. Det ordnar sig i vilket fall.
Ni som varit där får gärna ge tips på vad man måste göra innan man sticker därifrån, saker att ta med som räddar livet på en och liknande.
Ni andra får bara önska mig en wicked sick-trevlig upplevelse - i'll be missing you:heart:
[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]
Ha det skitkul!
Från egen erfarenhet (och lite andras):
- Mer bräda än fest, annars blir man lätt besviken i efterhand...
- Ta med sånt Du tror dig behöva för att reparera brädan, säsongen är längre än vad man tror och det kan vara ganska dyrt därnere
- Nu har jag aldrig varit i S:t Anton men väl i Kitzbühl och jag testade på skärmflygning - sjukt kul och jäkligt läckert över alperna!
- Om Du/ni tar jobb, kolla gärna lite referenser innan, det borde finnas en klase med erfarna nordbor man kan fråga runt hos om det är en reko arbetsgivare
Annars är det bara att njuta!
Oh jävlar vad jag avundas dig nu budo :]
Ett tips, dom är galet förtjusta i knäckebröd i österrike, så om du vill göra ett jävligt gott intryck på en arbetsgivare där så bjud han på lite svensk tradition ^^
trode du skulle till Australien
Budo does the world..först sparkar du ner japanerna, o nu ger du dig på .. ja, dom där ..
kul
Ha det skitkul!
Från egen erfarenhet (och lite andras):
- Mer bräda än fest, annars blir man lätt besviken i efterhand...
- Ta med sånt Du tror dig behöva för att reparera brädan, säsongen är längre än vad man tror och det kan vara ganska dyrt därnere
- Nu har jag aldrig varit i S:t Anton men väl i Kitzbühl och jag testade på skärmflygning - sjukt kul och jäkligt läckert över alperna!
- Om Du/ni tar jobb, kolla gärna lite referenser innan, det borde finnas en klase med erfarna nordbor man kan fråga runt hos om det är en reko arbetsgivare
Annars är det bara att njuta!
Skärmflygning har vi funderat lite på, och det verkar jädrig häftigt. Särskilt där nere, så det lär det bli
Oh jävlar vad jag avundas dig nu budo :]
Ett tips, dom är galet förtjusta i knäckebröd i österrike, så om du vill göra ett jävligt gott intryck på en arbetsgivare där så bjud han på lite svensk tradition ^^
Haha, noterat!
Åk till Saltzburg och lyssna på Mozart!
Hade iofs varit ballt och ha gjort, men gjorde verkligen mozart någon bra metal?
Till april/maj? Det där var inte en vanligt charterresa!
Ha det skoj i backarna Budo Kan tyvärr inte ge några vettiga råd... eller några råd alls. Har noll koll på sånt.
Nä, ska det va så ska det va.
Ha det skitkul!
Haru några prisuppgifter på det?
Österrike? då borde du besöka Arnold Schwarzeneggers hemstad och kolla upp om dom som kan engelska där låter som Arnold
Vet inte vilken det är, men troligen nä
Hur ska vi klara oss utan dig?
Ha det jättebäst Budo, titta förbi och skriv av dig!
Jag är aldrig långt borta:heart: