Final Fantasy 7 Rebirth till pc i januari

Robot
Final Fantasy 7 Rebirth till pc i januari
Medlem

Härligt. Såg för bedrövligt ut i performance på ps5 så ska bli gött att köra om det på en redig pc.

Får hoppas att det kommer till Geforce now!

Medlem

Alldeles lagom till man sålt sin njure för ett 5090 då. Detta och KCD2; blir trevlig start på året!

Medlem

Fan va skönt, skaffade det till ps5an men grafiken i performance mode var bedrövlig, trodde jag behövde glasögon. Sjukt suddigt. Var väl 10timmar in när jag gav upp.

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Mycket trevlig start på året. Spelade igenom FF7: Remake på PS4 vid årsskiftet i år så blir lite poetiskt med att börja året med Rebirth på PC, speciellt när de lanserar med -30% rabatt.

Medlem

Final Fantasy VII Rebirth: Deblurred Edition

Sålde PS5an i början av året så det ska bli kul att äntligen sätta tänderna i detta.

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Skulle vara magiskt om part 3 skulle komma till pc day one.

Medlem

Fett synd att jag inte kommer kunna lira detta. Kommer prova ändå, men är det helt låst till RTX-serien är det bedrövligt. Har INTE pengar att köpa varken konsol eller ny PC.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Trevligt att det inte är låst till enbart en e-butik, utan kommer till både Epic & Steam samtidigt denna gång.

Medlem

På rea på steam med såg jag, neat.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Fett synd att jag inte kommer kunna lira detta. Kommer prova ändå, men är det helt låst till RTX-serien är det bedrövligt. Har INTE pengar att köpa varken konsol eller ny PC.

Har troligtvis med Mesh Shaders eller annan SM 6.6-funktionalitet att göra, RTX 2xxx och RX 6xxx var de första med det. Alan Wake 2 ska ju enligt uppgift gå att köra även utan stöd för detta, men ja...

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Får hoppas att det kommer till Geforce now!

Inga av PlayStations spel finns ju där (vad jag vet i alla fall) så jag skulle ju inte hålla andan. De vill väl inte konkurrera med sin egen streaming service.

Skrivet av Ricecracker:

Inga av PlayStations spel finns ju där (vad jag vet i alla fall) så jag skulle ju inte hålla andan. De vill väl inte konkurrera med sin egen streaming service.

Det är ju dock inget Playstation studios-spel och man släppte faktiskt FF16 nu samtidigt på GFN då det kom ut på PC, så lite hopp har man

Medlem

Försökte spela det till PS5 och fixade inte 30fps.
Försökte spela det till PS5 Pro och fixade inte all pop-in med 60 fps.
Så får väl spela det till PC och hoppas på det bästa.

1
Skriv svar