Storskaliga community-tester av nästa Battlefield tidigt 2025
Dom grisarna borde ge förtur till alla som idkade pre order på 2042.
Är du dum nog och förbeställer ett Battlefieldspel får du skylla dig själv.
Please nåt oss sitta 2 personer i en helikopter där gunnern kan göra skill-shots med laser guided missiles!
Nu snackar vi gott här!
Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa
Är du dum nog och förbeställer ett Battlefieldspel får du skylla dig själv.
Tror du det är så EA och Dice tänker om sina kunder ?
Det finns bokstavligt talat ingen som förstår sig på Battlefield-spel kvar på EA/DICE, så det blir nog lika illa som senaste fiaskot.
FÖRKÖP ALDRIG ett spel. Då har de fått dina pengar redan och kan strunta i att göra ett bra spel.
Om alla väntar tills riktiga recensioner är ute (inte ign, gamespot och andra som tar mutor) så måste de göra ett bra spel för att kunna sälja det.
Tror du det är så EA och Dice tänker om sina kunder ?
Citerade du rätt person nu eller vad menar du? Om man förbokade BF2042 har man bara sig själv att skylla och ska varken belönas eller kompenseras.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Det enda som kommer få mig att köpa ett nytt BF är om det får jättebra betyg. Finns absolut INGENTING som Dice kan säga Eller göra som får mig att köpa spelet.
Men... det är ju deras mest ambitösa spel någonsin?! (Ironi)
Citerade du rätt person nu eller vad menar du? Om man förbokade BF2042 har man bara sig själv att skylla och ska varken belönas eller kompenseras.
jag tänkte om dom tänker kompensera dom som förbokade ser dom borde skylla sig själv
jag tänkte om dom tänker kompensera dom som förbokade ser dom borde skylla sig själv
Det är inte omöjligt att de får något skruttigt skin eller nån dogtag men jag tror inte att de kommer få någon meningsfull kompensation, särskilt då man skulle kunna hävda att DICE löpte linan ut med 2042 och gav det en del nytt innehåll sen lanseringen. Synd dock att det inte kom något nytt till Portal-läget för det hade jag ganska skoj med att köra 1942 i modern tappning.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Verkar bara va jag som är positiv. Tycker det finns lika mycket anledning till det som att bara va neggo till BF6. Eller kör folk med superlåga förväntningar-taktiken, för att bli positivt överraskade sen kanske..
Isåfall tror jag de kommer fucka upp mer än med BF 2042 och att de kör BF-franchisen rakt ner i graven. BF är redan dött. Det var kul så länge det varade!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Verkar bara va jag som är positiv. Tycker det finns lika mycket anledning till det som att bara va neggo till BF6. Eller kör folk med superlåga förväntningar-taktiken, för att bli positivt överraskade sen kanske..
Isåfall tror jag de kommer fucka upp mer än med BF 2042 och att de kör BF-franchisen rakt ner i graven. BF är redan dött. Det var kul så länge det varade!
Tjenare Marsipanbröd! Ville bara hojta till här och säga att jag sitter i samma båt som dig. Jag ser fram emot BF6 och jag hoppas verkligen att deras steg (som nämndes i deras "EA investor day segment") följs heligt internt. Jag syftar då på "Prototype > Playtest > Feedback".
Jag är taggad och är riktigt sugen på något som lutar mer åt BF3 och BF4-hållet.
Med det sagt, så blir det självfallet ingen pre-order.
Hoppas dem lyckas med spelet! Jag är positivt inställd.
Tjenare Marsipanbröd! Ville bara hojta till här och säga att jag sitter i samma båt som dig. Jag ser fram emot BF6 och jag hoppas verkligen att deras steg (som nämndes i deras "EA investor day segment") följs heligt internt. Jag syftar då på "Prototype > Playtest > Feedback".
Jag är taggad och är riktigt sugen på något som lutar mer åt BF3 och BF4-hållet.
Med det sagt, så blir det självfallet ingen pre-order.
Hoppas dem lyckas med spelet! Jag är positivt inställd.
Tja! Gött. Samma här, och känner man för annat tema så kommer väl portal att finnas.
Lika bra att köpa day 1, om man inte vill köpa grisen i säcken helt enkelt.