Mobilversionen av Just Cause har skrotats

Robot
Mobilversionen av Just Cause har skrotats

Utan att vi får veta varför.

#just-cause-mobile


Medlem

Senaste spelet i serien var den sämsta.

Medlem

Just Cause 2 var om jag minns rätt det första spelet jag köpte till min Xbox 360, loved it Har faktiskt inte testat något utav de andra i serien.

Medlem

Its been scrapped just (be)cause.

Gnällkuk

Gissningsvis hittade de ingen betalningsmodell som fungerade och feedbacken de fått och hur pass köpbenägna spelarna var gav väl inte rätt cashback. Visste inte ens om att det fanns EA för detta. Om det inte fungerar i Asien (där jag antar att man testat?) så lär det väl inte vara gångbart någon annanstans heller. Oh well, inget jag tror så många i väst åtminstone gråter blod över


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Varför skulle vi behöva en förklaring?

Antagligen så sög det... Obviously.

Det jag vill ha svar på är varför dom dom trodde det skulle vara en bra idé att försöka göra det över huvud taget.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Finns gameplay på youtube, saknar trafik osv och ser ut som ett gba spel i jämförelse med typ ubisofts the division resurgence och assassins creed jade

1
Skriv svar