Cyberpunk 2077 försenas - släpps inte i april!
Tråkigt att behöva vänta för att få spela, men samtidigt bra. Nu får de extra tid att få bort buggar och finslipa spelet i helhet.
Tur det finns annat att spela
Jag.
Dog lite.
Dog ännu mer.
Nu är jag död.
(Bara positivt att dom polerar spelet såklart)
My disappointment is immeasurable and my day is ruined.
Håller med alla här. Det är bara bra att de tar den tid de behöver för att göra ett så bra spel som möjligt.
Det är sjukt ändå. Förr när något spel blev försenad vart man besviken, nu när jag läser denna nyhet tänker jag mer "creds till utvecklaren som hellre försenar spelet än släpper det ofärdigt"
Kan ha att göra med senaste årens extrema besvikelser Anthem Fallout 76 mfl.
Men visst är det så, ta tid på er, gör klart ert spel.
Första intrycket blev naturligtvis "nej vad trist" Men det tog cirka fem sekunder då jag mer tänkte "åh vad skönt" Dels naturligtvis att det kommer finnas färre bugar och annat "förhoppningsvis" men också för att det kommer en hel hög med intressanta spel både före och efter april. Resiedent Evil 3 är något jag ser fram emot men även Trials of Mana, Ori And the Will of Whispers, Doom Eternal, The Last of Us II och jag kan hålla på en stund. Känns skönt att man fått lite andrum på något sätt.
Kan tyckas konstigt. Men det låter bra i mina öron då man kan njuta lite längre av FF7. Tro absolut att FF har nått med förseningen och göra.
Tror knappast att CDPR känner sig hotade av något jrpg.
Det är bara bra spel försenas så kansk dom kan bli klar och släppa ett spel dom är fardigt. Igentligen tycker jag dom ej borde ge något utgivnings datum förens dom sjävla vet med säkerhet att spelet är klart och när det klart då kan man släppa ett datum man vill ge ut det.
Sedan förstår jag inte på folk som blir arg/besviken fan har ni väntat 2-4 år kan man nog vänta lite till har ni så bråttomt att spela spelet? jag mins hur no man sky blev för senat och dom fick döds hot vilket är löjligt och sedan släppte dom ändå spelet långt för tidigt.
Nått jrpg? Detta är inte något vanligt jrpg detta är Final Fantasy. Tror tyvärr Inte du vet hur stor fanbase FF har. CDPR passar säkert på så klart och finputsa sitt spel till release. Men det är ingen slump att dom låter meddela att deras spel blir försenat dagen efter SE meddelar att dom flyttat sitt.
Såna här anledning som jag inte gillar att utvecklare säger ett släpp datum för tidigt och så långt ifrån.
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
"Något jrpg"? Ifall det finns två spel som man absolut inte ska släppa sitt eget spel i närheten av, så är det FF7 Remake och Half Life 3. Ja, sådan är statusen på FF7.
Originalet klassas som ett av de mest universellt älskade spelen som någonsin gjorts. Remaken har skrikits om sedan 2000, när Ps2 släpptes.
Men jag har ju lagt in om semester!!! %%¤#¤&#&
Samma här, haha! Får lägga den dagen någon annanstans istället xD
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Inte för att jag är något jättefan av Jrpgs men att kalla FF7 Remake för "något" random jrpg är nästan komiskt. 😂