TV:n är borta!

Flakmonkey
TV:n är borta!

Sitter här och tittar bort mot platsen där min TV borde stå, nu gör den inte det längre, för den har hämtats av Calle för "reparation". Var nämligen som så att jag köpte ett väggfäste från vår kära nyhetsskribent för att kunna sätta upp apparaten på väggen. Jag fick fästet och allt såg och kändes bra tills jag skruvade i skruvarna, då en helt plötsligt går av och lämnar en bit av skruven någon centimeter inne i hålet. Jag må vara hyggligt stor men jag är inte så stark att jag ska kunna skruva av en skruv...

Tomt utan TV

Hursomhelst så har Calle varit förbi och hämtat TV:n så att den ska fixas, men det innebär nu att jag inte kan spela något konsolspel. Förvisso är det inte alltid som jag känner för att spela något såhär på kvällskvisten men nu när jag inte kan spela så vill jag helt plötsligt spela allt möjligt... Jag har ju tex inte klarat #Dragon Quest: Journey of the Cursed King till min PS2 ännu och jag har av någon anledning fått ett väldigt sug efter att få ratta min McLaren i #Project Gotham Racing 3. Det är nog sant som de säger, viljan att göra något blir bara större när man inte kan göra det.

#blogg

1
Skriv svar