Svenska spel på topplistan över julhandelns hetaste releaser
Vi ser också två svenska spel på topplistan när Nielsen tar pulsen på spelbranshen.
#call-of-duty, #call-of-duty-black-ops-3, #fallout-4, #star-wars-battlefront, #need-for-speed, #ghost-games, #assassins-creed-syndicate, #halo-5-guardians, #uncharted-the-nathan-drake-collection, #starcraft-ii-legacy-of-the-void
Star Wars: Battlefront, vars betatest drar igång imorgon,
Imorgon? Jag har kollat på betan sedan igår? Utvärdering hittills är Battlefield i star wars kostym med kontroll som buggar ut emellanåt.
Early access! Brett öppnar den väl upp imorgon.
Imorgon? Jag har kollat på betan sedan igår? Utvärdering hittills är Battlefield i star wars kostym med kontroll som buggar ut emellanåt.
Ah, det har du har rätt i.
Ah, det har du har rätt i.
Jag vill passa på och tipsa att det går att förladda betan redan nu. Tyckte det stod att den ligger på 10,8gb
Game long and prosper
Kanske värt att nämna, men Warhammer Vermantide utvecklas av Fatshark games, vilket är ett svenskt företag i Stockholm
Absolut, men det var inte med på listan
Tror inte ett dugg på den listan. för att CoD ligger med på den listan.
Spelen säljer 20 miljoner varje år - det finns tydligen en marknad
Tror inte ett dugg på den listan. för att CoD ligger med på den listan.
Spelen säljer 20 miljoner varje år - det finns tydligen en marknad
Call of duty har bara en fan-base som inte direkt bryr sig om vad som är nytt i de nya spelen, bara det är något märkbart och att man kan börja om på nytt, lite samma som Fifa och andra sport spel. Spelen i sig är ok spel men det är ju mer eller mindre en repeat varje år vilket är varför spelen inte är omtyckta av folk som spelar andra spel än bara Call of Duty. De säljer så mycket för att de har en så stor "casual fan-base" som bara vill ha något nytt att lira med i några dagar.