Fragzone – Blir Titanfall Call of Dutys baneman?
För mig funkade det att se filmen och till och med eftertexterna man fick genomlida med en massa John, Jonas och Victor med flera men endast en William. Här beviset på att det finns ett slut på eftertexten. Kunde inte räkna dem alla med en nu vet vi att Fragzone är en AAA titel inom TV.
Har Christer glömt att ta medicinen? Eller är det medicinen som glömt att ta Christer?
Börjar mer och mer likna gameplay på p2p. Det gillas!
Han har börjat käka bananer igen...
Det var detta...
Kanske en idé att lägga Fragzone avsnitten i er youtube-kanal också?
http://www.youtube.com/user/FZPlay/videos
Av någon anledning krånglar Vimeos samtliga videos för mig idag, aldrig gjort så tidigare.
Om du sitter på Firefox så är det mycket möjligt windows media foundation som strular till det. Har glömt vad det är, men du kan i about:config skriva media-foundation för att hitta inställningarna för det. Tror dock det bara är media.windows-media-foundation.enabled som behöver sättas till false för att det ska fungera.
Jag tror inte det kommer bli ett spel som går om CoD utan mer som ett tillägg. I genren. Jag har lite svårt att gilla sci-fi shooters, pga att jag har svårt att relatera till dem. Men kan nog ändå bli ett lyckat projekt. Dock tror jag inte jag kommer köpa det. Vill såfall ha en mer RPG (fallout) känsla över det. Kanske om man har turen att vinna det.
Mvh
Jean
Grymt avsnitt, veckans höjdpunkt!
För övrigt: Fy tusan vad tråkig, intetsägande och likgiltig den där Titanfall-killen var. Totalt ointresserad av att sälja in sitt spel till Victor.
Verkligen. Duckade verkligen för all form av vågade eller personliga åsikter.
Ni är sjukt bra FZ
Jag säger bara att ni överträffade er själva denna gång. Älskade humorn helt klart men det som fick mig att verkligen gilla detta avsnitt var intervju frågorna till Respawn. Det var rakt på sak och bra frågor, sedan att han duckade varenda fråga hela tiden är en annan femma. Men återigen tack för ett otroligt bra avsnitt. Jag ser fram emot nästa del.
Tror Mr. Leijonhufvud slår huvudet på spiken angående att dagens MP mest är ett förklätt kopieringsskydd.
Tron man att man går miste om material kan nog få folk att köpa spelet.
Ex Tomb Raider, Max Payne 3, Batman Origins, Assassins Creed
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Drömde inatt att Christer var årets julvärd i en skum Arne Weise imitation.
- Nu kommer den där halvnakna ankj*veln igen. Ungar det slutar som förra året haha.
-Sen kan jag tillägga att Karl-Bertil tönten har utgått. Istället ska ni får se mig spela Shogun Total War II hela kvällen och efter tolv ska vi titta på tuttbilder!.
Mysfarbror Calles lysande öron på slutet var lite läskiga...
Mysfarbror. Och yxmördare!