Första trailern från Fear 3
Fast att trailern knappt visar nåt in game så visar trailern intressanta co-op element. Speciellt om dom gör så att Pointman och den andre som jag glömt bort namnet på är helt unika. T.ex Pointman använder vapen och sina reflexer medan den andra använder superkrafter som man fick se lite utav i trailern. Då spelet kommer ha co-op läste jag lite av i en artikel på kotaku. Om jag nu inte läste fel
Ser iaf fram emot spelet. Gillar både första och andra. Men om nu FEAR 3 får co-op så kanske skrämselfaktorn försvinner en aning.
Mucha shaka paka
Häftig trailer! Tyckte inte det var så mycket FEAR av andra spelet, vart inte så jätte förtjust i det och är ännu mer tveksam till detta! Men måste ju veta vart serien är på väg i alla fall så:)
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
riktig bra trailer!: ) älsakr fear spelen rioktigt bra och roliga: ) hoppas bara dom lyckas bättre med ksräcken i detta!
Snacka om att Fear har failat isåfall om din kommentar stämmer.
älskade ettan, snabb action, sköna effekter, duglig story, PC känsla.
2:an var bara äckligt konsolbaserad och saknade det mesta som gjorde att fear stack ut.
tvivlar på att trean går tillbaks till rötterna, blir nog ytterliggare ett dussinspel med halvtaskiga försök att gripa sin publik.
Undra vad Monolith ska göra nu när de lämnat över F.E.A.R till en ny utvecklare? Vågar vi hoppas på No One Lives Forever 3? Vore sååå sweet!
Har längtat efter en trea sedan 2an spelades färdigt. Har fortfarande aldrig spelat ett spel som lever upp till No One Lives Forever:s SP kampanj. Lång, väldigt varierade miljöer (utan att byta hektiskt som i Call of Duty typ), häftiga gadgets och mängder med vapen, en story som är helt perfekt, humor som inte går av för hackor, och framför allt så överöste spelet med charm. Hoppas som fan att NOLF 3 blir en verklighet. Att tvåan nästan var lika bra som ettan är ju inte heller illa.
Trodde inte de skulle hoppa på livesec. trailer-träsket. Spel ska vara spel, och film vara film...
Tråkig trailer.
lite trist trailer, livesekvenser klingar inte riktigt.
Undra hur länge dom redan hållt på med spelet, med ett släppdatum i höst känns tiden rätt knapp om dom nyligen börjat. Vad har den här spelstudion gjort tidigare föresten, den är totalt okänd för mig sen tidigare, bådar inte supergott i mina ögon.
Hoppas verkligen det blir bra, men lite skeptisk är ja.
Men seriöst... Vad löjligt.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/