MechWarriors i filmarkivet – FFFD*
MechWarrior Online springer omkring och skjuter raketer lasrar ihjäl varandra, ta dig en titt?
hoppas det inte blir pay to win bara ...
Vi får hoppas att man får betala för icke-fördelaktiga saker som skins och diverse andra visuella godsaker. Vapnen får inga plånböcker röra!
Gud vad jag saknat ett riktigt mech-spel! Konfigurera beväpning, lossa av raketer, följa upp med laserattack och frustrerat banka huvudet i tangentbordet när ens mech överhettar och stänger av all ström.
Hur kan det vara framtid om det inte är någon dubdubdubblubb-musik?
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Gud vad jag saknat ett riktigt mech-spel! Konfigurera beväpning, lossa av raketer, följa upp med laserattack och frustrerat banka huvudet i tangentbordet när ens mech överhettar och stänger av all ström.
Jag minns att jag testade mig fram till "skjut-alla-laser-samtidigt-utan-att-explodera" setup. Sjukt roligt, gick precis till bristningsgränsen men man kunde avlossa ALLT 1 gång. En väplacerad volley skjöt av lämpligt ben eller arm, att stå nedsänkt i vatten var att rekommendera
Welcome to the Manglerdome
Jag minns att jag testade mig fram till "skjut-alla-laser-samtidigt-utan-att-explodera" setup. Sjukt roligt, gick precis till bristningsgränsen men man kunde avlossa ALLT 1 gång. En väplacerad volley skjöt av lämpligt ben eller arm, att stå nedsänkt i vatten var att rekommendera
Haha, ja, jag brukade knäcka ett ben på motståndaren, sedan var det enkelt att avsluta processen.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Och ni som inte vill vänta till efter sommaren med att röja runt i mech bör absolut prova på Mechwarrior: Living Legends till Crysis Wars. En helt fantastisk mod, bättre än många kommersiella titlar.