Mass Effect Infiltrator – galaxens öde i dina händer!
Apple-exklusivt sidospår där du får chansen att krossa Cerberus inifrån. Spelet är ute nu, se släpptrailern hos FZ!
#mass-effect-3, #mass-effect-infiltrator, #iron-monkey-studios, #dead-space
"rollspelsfullträffen Mass Effect 3 (fem heta, stånkande FZ-baklavas av fem möjliga)"
Första gången FZ äcklar mig på riktigt...
FZ kan inte ta ansvar för att vissa av våra läsare (uppenbarligen) har ett dirty mind.
Det berör mig föga. Mitt problem är snarare att Joakim Bennet (som jag egentligen har stor respekt för) i den där recensionen återspeglar i princip allt som är fel med speljournalistiken. Jag lämnar det där.
Imperator
"rollspelsfullträffen Mass Effect 3 (fem heta, stånkande FZ-baklavas av fem möjliga)"
Första gången FZ äcklar mig på riktigt...
FZ kan inte ta ansvar för att vissa av våra läsare (uppenbarligen) har ett dirty mind.
Det berör mig föga. Mitt problem är snarare att Joakim Bennet (som jag egentligen har stor respekt för) i den där recensionen återspeglar i princip allt som är fel med speljournalistiken. Jag lämnar det där.
Visst är recensenten berättigad att sätta vilket betyg han vill, jag försöker dock alltid se spel i helhet för olika spelare. Är ME3 ett bra action lir? Absolut, men är det ett troget till originalet och den första spelargruppen? Absolut inte. Även om jag älskade det förstnämnda skulle jag sänka betyget avsevärt för just detta.
"inlägg 666, ojdå! ^^"
The definition of insanity?