Se Modern Warfare 3 live

Medlem
Skrivet av LeaD:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av laxan96:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ni är för fan kötthuvuden allihopa. Detta är ingen idé att diskutera då COD spelarna eller BF spelarna aldrig kommer att ge med sig.

Spela den skiten ni gillar and BE HAPPY. Jag kommer välja COD pågrund av att jag gillar snabba gameplayet mer samt att det känns som ett "arcadespel" om ni förstår vad jag menar. Småkartor, infantry vs infantry och inge dryga jävla fordon.

Fasiken BF borde inte ens vara en "Shooter" i den gamla vanan för du åker ju så jävla mycket FORDON. Inte det jag vill göra när jag spelar ett skjutspel utan då spelar jag ett rallyspel eller flygsimlulatorer. Dock det enda spelet som lyckats med fordon IMO är Halo. varför? Kan inte sätta huvudet på spiken men där funkar det i min mening men inte i BF.

BF kan gå i graven och DÖ.

HATE ON ME BF KIDDIES MOAHAHAHAHAHHA

GRATTIS! Du har vunnit trådens mest knäppa och dumma inlägg.

Eh Woot?!!!!11!1111!!111111!

"Fasiken BF borde inte ens vara en "Shooter" i den gamla vanan för du åker ju så jävla mycket FORDON"

Cod borde inte ens vara en "Shooter" i den gamla vanan för allt du gör är att döda 3 fiender sen dödar du 17 till enbart med killstreaks..........

För att rätta mitt påstående.
inte 3 kills sen 17 enbart med killstreaks, utan 5 kills sen 40 enbart med killstreaks.
http://www.youtube.com/watch?v=HRVKrU7hniU&feature=feedrec

Det är just därför jag tagit avstånd från COD - Killstreaks pajjar hela spelet!
Jag har lirat COD av och på sedan 2:an och ja, visst, det är skoj med snabbt gameplay, men när killstreaks kom och totalt fucka upp allt så lessnade jag ordentligt.

Har alltid lirat BF, till och med innan BF kom så lirade jag Codename Eagle med polare.

Summa sumarum; BF Har ju allt, vad mer behöver man ?

Glädjer mig att höra

signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av laxan96:

Ni är för fan kötthuvuden allihopa. Detta är ingen idé att diskutera då COD spelarna eller BF spelarna aldrig kommer att ge med sig.

Spela den skiten ni gillar and BE HAPPY. Jag kommer välja COD pågrund av att jag gillar snabba gameplayet mer samt att det känns som ett "arcadespel" om ni förstår vad jag menar. Småkartor, infantry vs infantry och inge dryga jävla fordon.

Fasiken BF borde inte ens vara en "Shooter" i den gamla vanan för du åker ju så jävla mycket FORDON. Inte det jag vill göra när jag spelar ett skjutspel utan då spelar jag ett rallyspel eller flygsimlulatorer. Dock det enda spelet som lyckats med fordon IMO är Halo. varför? Kan inte sätta huvudet på spiken men där funkar det i min mening men inte i BF.

För f*an lägg ner. Ta och testa att spela split screen eller nåt i mw2 eller black ops så testa att skjuta att skott mot huvudet med en assult rifle så ser du att den andre personen överlever det. Om nåt är det en knäpp hitbox! du behöver i mw2 oftast 2 skott mot huvudet för att få headshot och i black ops 2-3 skott för att du ska dö. Så kom inte och snacka ner BF och säg att de har dålig hitbox för de har sannerligen en mycket bra hitbox jämfört med cod seriens.

Han har ju rätt.
BF har alltid haft knäpp nätkod och dumma hitboxar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av laxan96:

För f*an lägg ner. Ta och testa att spela split screen eller nåt i mw2 eller black ops så testa att skjuta att skott mot huvudet med en assult rifle så ser du att den andre personen överlever det. Om nåt är det en knäpp hitbox! du behöver i mw2 oftast 2 skott mot huvudet för att få headshot och i black ops 2-3 skott för att du ska dö. Så kom inte och snacka ner BF och säg att de har dålig hitbox för de har sannerligen en mycket bra hitbox jämfört med cod seriens.

Han har ju rätt.
BF har alltid haft knäpp nätkod och dumma hitboxar.

Kolla på ditt inlägg, nu skrev du för jävla konstigt.
Sedan har han rätt, BF har alltid haft dålig hitbox men jag har inga problem med COD. Lägg ner detta snack nu och gör något mer vettigt med ditt liv.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

123
Skriv svar