Njut av Elder Scrolls: Skyrim-bilderna
Ett gäng läckra Skyrim-bilder finns nu till allmän beskådan i FZ:s bildarkiv.
Deras grafikmotor klarar fortfarande inte av att göra realistiska klippor, de ser ut som om de är gjorda av papper, trist...
Deras grafikmotor klarar fortfarande inte av att göra realistiska klippor, de ser ut som om de är gjorda av papper, trist...
Är rätt säker på att det inte är motorns fel, utan att det är samma artister som jobbar med spelen.
Extremt många klagomål när det gäller Bethsofts "motor" under årens lopp har haft väldigt lite med själva motorn att göra, och snarare folket som arbetat med spelet.
Öhm... Är det inte IDTech 5?
Nej.
Gamebryo och Havok som tidigare men med lite finputsning.
Nej.
Creation Engine som är deras nya, in-house motor.
Ser bra ut, bättre än te.x Dragon Age 2, som dessutom bara är smålevels, inte en öppen värld som detta. Sen kan man ju iofs tycka att det är trist att konsolerna stoppar upp grafikutvecklingen rätt rejält :/
Kan alla grafiknördar hålla sig undan en stund och låt oss andra njuta av detta Elder scrolls spelen har aldrig gjort mig besviken så mina förväntningar på detta spel är skyhöga. Tycker personligen att grafiken är perfekt för ett sådant här spel. Kan dra ett exempel, counter-strike samt wow är det fortfarande miljontals med folk som lirar, inte för att det är snyggt, utan för att det är kul.
OORRYYEE!!
snabb nyhet
Med tanke på att bilderna släpptes för sådär en 5 timmar sedan
Dom postades den 7:e på Gamereactor, hi-res versioner av bilderna.. har man facebook och lagt till Bethesda så fick man också bilderna den 7:e
Oblivion var nog den tristaste och mest generiska skiten någonsin.Så länge de gör spelvärlden i Skyrim intressant och fylld med saker att upptäcka så kan de använda vilken motor de än vill vad mig anbehagar.
Jag tycker du borde fundera på en karriär som ståuppkomiker.
Memento Mori