Den officiella E3-tråden

Redaktör
Den officiella E3-tråden

E3-mässan 2011 äger rum den 7-9 juni och FZ hårdbevakar med filmer, nyheter, chatt och en bloggande man på plats. I den här tråden kan man diskutera allt som har med mässan att göra, t.ex. de hetaste spelen, de största överraskningarna eller de grövsta besvikelserna. Sjung ut!


signatur
Medlem

Väntar tills Nintendo streamar live kl 18.00!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Blev djupt besviken över Microsoft och Sony. Microsoft hade ALLDELES för mycket Kinect grejer som jag inte alls bryr mig om. Samma gällde Sony som mest fokuserade på PS Move och PSVita. Inga överraskningar fick man heller.

Ubisoft hade ingenting som intresserade mig förutom Far Cry 3. EA var helt klart den bästa hittills igår med stortitlar som BF3 och ME3.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Blev helt tillfredsställt med BF3-filmerna jag sett.. Så jag är helnöjd för tillfället

Skägg.
10 Chambers

Jag är mest nyfiken på hur Nintendo-kontrollen ser ut, och vad konsolen kommer att heta.


signatur
Medlem

Uselt hitills... Och ytterst få nyheter som INTE är uppföljare. Alldeles för mycket fokus på mainstream-spel.

Medlem

Måste ju erkänna att det vore häftigt att spela Bf3 på en liten kontroll! Undra dock om det blir en stor grafisk skillnad


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Wii U kommer ju minst ha samma prestanda som PS3, då den kommer trycka ut 1080p.
De sa aldrig direkt dock att den skulle komma till Wii U, men eftersom den kommer till 360 och PS3 så kommer den säkert komma till Wii U också, med samma eller bättre kvalite.

Medlem

Jag vill ha PS vita. Även om den kommer vara rätt dyr här i Sverige..
aaah.

Medlem
Skrivet av Siken:

Jag vill ha PS vita. Även om den kommer vara rätt dyr här i Sverige..
aaah.

Jag skulle också vilja ha den. Frågan är om man vill betala för den.

Medlem

BF3 "eventet" sög hårt. Någon som orkade se hela?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tybalt:

BF3 "eventet" sög hårt. Någon som orkade se hela?

Nej, "zappade" när de inledde med ökenstriden.


signatur
Medlem

Jag kollade inte på BF3 eventet, var det något man missade?


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

Jag kollade inte på BF3 eventet, var det något man missade?

Det som visades var gamla trailers/gameplayfilmer och en del intervjuer med DICE och BF fans som var där. Det filmades inte så mycket av själva spelandet som jag hade hoppats på, men några nya grejer fick man se. Till exempel nya delar av kartan Metro och vapen.

Annars så var det faktiskt helt värdelöst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar