Rykte: Take-Two ska utannonsera något Mafia-relaterat

Robot
Rykte: Take-Two ska utannonsera något Mafia-relaterat
Medlem

Får hoppas att det i såna fall blir åt Mafia 1 (& definitive edition)-hållet och inte Mafia 3-hållet.

Medlem

Kanske ett samarbete med King?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Spännande


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Mafia 4 hade varit nice, men är inte emot en riktig remake av 2an, då remaken av ettan var riktigt lyckat i mina ögon.

Medlem

Kul, precis börjat med Mafia 3

Medlem

Jag håller fortfarande Mafia 3 som det sämsta spelköpet jag har gjort!

Usch, vilken nedgradering från de två tidigare spelen det var i allt!

Hoppas att fyran kollar mer på ettan och tvåan ifall det nu är en fyra som är på G.

Medlem

Jag har gillat alla Mafia-spelen. Många gnäller på trean, men jag hade hur kul som helst med den.

Medlem

Väldigt trevliga nyheter. Remaken på första var riktigt bra.
Hoppas på ett nytt i klass med dom första två eller remake på tvåan.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag håller fortfarande Mafia 3 som det sämsta spelköpet jag har gjort!

Usch, vilken nedgradering från de två tidigare spelen det var i allt!

Hoppas att fyran kollar mer på ettan och tvåan ifall det nu är en fyra som är på G.

Då har du inte gjort många köp eller så har du väldigt tur med dina köp om Mafia 3 är sämsta köp du gjort, hög ribba på "sämsta spel" imo. Tycker det verkar helt okej, är väl runt 8timmar in i spelet atm.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Då har du inte gjort många köp eller så har du väldigt tur med dina köp om Mafia 3 är sämsta köp du gjort, hög ribba på "sämsta spel" imo. Tycker det verkar helt okej, är väl runt 8timmar in i spelet atm.

Med 8 timmar kanske du är 20% in i spelet, så jag tycker inte att du riktigt kan bedöma det än. Du kommer att märka hur jävla enformigt och repetitivt det blir efter ett tag.

Det är VÄLDIGT mycket sämre än både ettan och tvåan enligt mig.

Menmen, each to their own!

Medlem

Mafia Online! Om vi har otur. MAfia 4 om vi har tur.

Medlem

Take-two som betalade sin ceo 72 miljoner dollar i bonus och nu la ner projekt och sparkade 5% av sina devs ("rationalize")? Vet inte om jag bryr mig så mycket om vad de gör framöver...

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Med 8 timmar kanske du är 20% in i spelet, så jag tycker inte att du riktigt kan bedöma det än. Du kommer att märka hur jävla enformigt och repetitivt det blir efter ett tag.

Det är VÄLDIGT mycket sämre än både ettan och tvåan enligt mig.

Menmen, each to their own!

Beror väl också lite på om man kör alla sidospår. Körde mest huvudspåret och det tog dryga 25 timmar enligt Steam, och minns inte att det var så farligt repetitivt.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Väldigt trevliga nyheter. Remaken på första var riktigt bra.
Hoppas på ett nytt i klass med dom första två eller remake på tvåan.

Blev lite besviken på remaken. Områden har kortats ner och vissa delar tycks saknas helt. Det som var levererade dock.

Medlem
Skrivet av Hale2000:

Jag har gillat alla Mafia-spelen. Många gnäller på trean, men jag hade hur kul som helst med den.

3an är inget dåligt spel det är bara inget bra mafia spel

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Blev lite besviken på remaken. Områden har kortats ner och vissa delar tycks saknas helt. Det som var levererade dock.

Aha synd att dom tog bort saker. Tänkte inte på det själv när jag körde men har inte varvat originalet på extremt länge så minns inte hur det var där.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Mafia 4 hade varit nice, men är inte emot en riktig remake av 2an, då remaken av ettan var riktigt lyckat i mina ögon.

Tvåan var katastrofalt dålig. Spelade inte mer än en timme av det, eftet att ha avnjutit ettans remaster.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Tvåan var katastrofalt dålig. Spelade inte mer än en timme av det, eftet att ha avnjutit ettans remaster.

Det blir helt fel om du lirar den senaste delen först som kom 2020 sen går o lirar ett spel som är 14år gammalt. Inte rättvist. Ska man va petig så är Mafia 2 det enda som är ett riktigt Mafia spel i grunden. Del 2 håller inte längre grafik mässigt som det gjorde 2010. Del 3 borde inte heta Mafia utan borde ha fått en helt annan titel då det inte har med Mafia alls att göra

Medlem
Skrivet av submariner:

Det blir helt fel om du lirar den senaste delen först som kom 2020 sen går o lirar ett spel som är 14år gammalt. Inte rättvist. Ska man va petig så är Mafia 2 det enda som är ett riktigt Mafia spel i grunden. Del 2 håller inte längre grafik mässigt som det gjorde 2010. Del 3 borde inte heta Mafia utan borde ha fått en helt annan titel då det inte har med Mafia alls att göra

Det såldes ju dock som en remaster, definitive edition som jag tror släpptes samtidigt. Jag köpte det i alla fall som en trilogi.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Det såldes ju dock som en remaster, definitive edition som jag tror släpptes samtidigt. Jag köpte det i alla fall som en trilogi.

Defenitive edition av Mafia 2 som kom hösten 2020 är precis samma spel som kom 2010. Ingen förbättring alls. Precis som Rockstar gjorde med Rdr 1 förra året. Precis samma spel som kom 2010. Men de tar full pris ändå vilket är äckligt gjort av dem

1
Skriv svar