Nintendo släpper Jet Force Genimi och en online app för vuxna

Robot
Nintendo släpper Jet Force Genimi och en online app för vuxna
Medlem

Kul med fler Rarespel till tjänsten. Kanske Conker dyker upp någon gång.

Medlem

Trevlig om vi 18+ får lite helt laglig men samtidigt utan censurerad media i framtiden. Annars så känns det lite som att all media måste hålla en viss nivå(förutom nyheterna). Det känns lite som att media idag har en åldersgräns för 18-25 åringar. Men vi som är äldre kanske inte vill vara 18-25 resten av livet.

Medlem

Åh! Jet Force Gemini har jag inte spelat, det måste jag ta igen!

Medlem

Två riktigt bra spel för sin tid!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Trevlig om vi 18+ får lite helt laglig men samtidigt utan censurerad media i framtiden. Annars så känns det lite som att all media måste hålla en viss nivå(förutom nyheterna). Det känns lite som att media idag har en åldersgräns för 18-25 åringar. Men vi som är äldre kanske inte vill vara 18-25 resten av livet.

Vad snackar du om?

Medlem

Kommer ihåg att vi fick JFG en jul, enda jag minns är att man sprang runt i en öppen värld och kunde vara en hund eller nåt (såg det nu i trailern).
Men är det verkligen ett spel som är 18+? I Europa fick det 11 års "åldersgräns" eller rekommenderas ifrån.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kommer ihåg att vi fick JFG en jul, enda jag minns är att man sprang runt i en öppen värld och kunde vara en hund eller nåt (såg det nu i trailern).
Men är det verkligen ett spel som är 18+? I Europa fick det 11 års "åldersgräns" eller rekommenderas ifrån.

Det är såklart regionala åldersrestriktioner och inte samma över hela världen. I Japan var det "Z" (för 18+)!

Medlem

Älskade det spelet när jag var liten! Det var svårt som satan dock, och jag lyckades aldrig klara det. Man ska samla på rymdskeppsdelar eller något har jag för mig, och det var något som jag aldrig lyckades hitta om jag inte minns fel.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Jet Force Gemini har nu kommit till NSO i vår del av världen, tillsammans med 1080 Snowboarding och Harvest Moon 64!


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

1
Skriv svar