Cliffy B:s svansång Lawbreakers blir spelbart tack vare moddare

Robot
Cliffy B:s svansång Lawbreakers blir spelbart tack vare moddare
Medlem

Kul! Lawbreakers fick ett ganska svalt mottagande när det släpptes, men måste säga att det var en relativt stabil arena shooter


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Kul! Lawbreakers fick ett ganska svalt mottagande när det släpptes, men måste säga att det var en relativt stabil arena shooter

Verkligen hade varit kul med en comeback!

Gnällkuk

Hade otroligt kul med spelet, trist att det aldrig tog fart. Men ja, Nexon lär nog inte tillåta detta så det blir nog en kort stund skulle jag tippa.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag testade någon beta bara, men det var ett väldigt kul spel. Dock extremt ful grafisk design och karaktärer som inte lockade en till spelet.

Medlem

Ganska dåligt spel på sin tid och ännu sämre nu när det finns fler alternativ


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

I bästa fall kan ju detta leda till att fler får upp ögonen för spelet och Cliffy kan ju då släppa en spirituell uppföljare framöver istället.
Jag menar då alltså att "uppföljaren" då har betydligt större chans att slå igenom.

Medlem

Behövs fler arena shooters istället för COD och Battlefield.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Behövs fler arena shooters istället för COD och Battlefield.

Håller med, men gör man online spel för skill based så kmr det bara vara en grupp skickliga spelare som dominerar casual publiken tills spelarbasen minskar och det inte blir hållbart tyvärr 😂

Medlem

Radical Heights var riktigt skoj

1
Skriv svar