Ratchet & Clank studsar tillbaka efter 8 år med ett gratis favoritvapen

Robot
Ratchet & Clank studsar tillbaka efter 8 år med ett gratis favoritvapen

Ratchet och Clank firar 8 år med att släppa gratis DLC.

#Insomiac, #Ratchet-and-clank


Medlem

Enbart till de med PS5 eller för oss med PS4 med? 😬

Skribent
Skrivet av Faustian:

Enbart till de med PS5 eller för oss med PS4 med? 😬

Gäller PS4 också som jag förstod det. Lägger in en länk.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Medlem

Kom igen nu Insomniac/Sony, släpp ett paket med Future-spelen som är uppfräschat till modern standard och 60 FPS!

Medlem

Lol, är "8:a" något skämt som passerar mitt huvud eller vem skriver så xD

Skribent
Skrivet av noreason:

Lol, är "8:a" något skämt som passerar mitt huvud eller vem skriver så xD

haha ja alltså, jag kan nog skylla på att jag var lite trött kanske. Det blev lite felkoppling i skallen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Mr Zurkon behöver inga vänner han behöver bara bultar.

Medlem

Läst mycket om Ratchet and Clank och köpte det för 49kr under rea. Helt godkänt spel men hade förväntat mig något roligare och bättre, vad man läst om serien. Men fick lite MDK 2 känsla när jag lirade. Gratis dlc är ju bra. Så 3 av 5 fiskpinnar får spelet av mig😁


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Originalet till Ps2 är bra mycket bättre än den stela, bleka och deprimerande 2016 remaken.

Medlem
Skrivet av MrSandman:

Läst mycket om Ratchet and Clank och köpte det för 49kr under rea. Helt godkänt spel men hade förväntat mig något roligare och bättre, vad man läst om serien. Men fick lite MDK 2 känsla när jag lirade. Gratis dlc är ju bra. Så 3 av 5 fiskpinnar får spelet av mig😁

Det här spelet är ett av de sämsta i serien. En själlös, fördummad reboot i samband med att filmen hade premiär.

Medlem
Skrivet av MrSandman:

Läst mycket om Ratchet and Clank och köpte det för 49kr under rea. Helt godkänt spel men hade förväntat mig något roligare och bättre, vad man läst om serien. Men fick lite MDK 2 känsla när jag lirade. Gratis dlc är ju bra. Så 3 av 5 fiskpinnar får spelet av mig😁

Det finns flera spel i serien som är betydligt bättre än detta.

Kan varmt rekommendera Rift Apart.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar