Xcom 3? Borderlands 4? Civ 7? Mafia 4? 2K lovar uppföljare i älskad serie

Robot
Xcom 3? Borderlands 4? Civ 7? Mafia 4? 2K lovar uppföljare i älskad serie
Medlem
Skrivet av Nyhet:

På Summer Game Fest den 7 juni kommer 2K visa upp nästa del i en av deras "största och mest älskade serier"

NBA 2K 25?

Medlem

Xcom 3 ja tack


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Mafia skulle vara trevligt. Definitive edition skapade mersmak hos mig. Trean var spelmässigt rätt segt men atmosfär och story hade något. Skulle gärna se en återgång till perioden med mer fokus på kopplingar mellan CIA och maffian. Lite mer som James Ellroys Underworld USA trilogi som Mafia 3 lutade åt men på tok för lite.

Medlem

Vad är större än ett nytt Civ, borderlands och maffia är det inte i alla fall...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör

XCOM! XCOM! XCOM! XCOM! XCOM! XCOM!


signatur
Redaktör
Ponny

Xcom 3 är allt jag vill ha. Hur svårt kan det va'? (Väldigt, verkar det som?)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Spelar Marvel Midnight Suns nu och XCOM3-suget är starkare än NÅGONSIN!! Kom igen!

Medlem

Xcom eller civ annars jävlar

Medlem

xcom är det enda rätta svaret här.

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

xcom är det enda rätta svaret här.

Kan tänka mig Bioshock men det kommer inte bli av, dock så har du givetvis rätt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Medlem

XCOM måste det vara.

Medlem

Hoppas på Xcom, det vill säga så länge det inte är någon uppföljare till Xcom Chimera Squad. Oj vad dåligt spel det var.

Medlem

Med tanke på hur de senaste alstren i serierna (Civ VI och Beyond Earth, XCOM och XCOM 2 (nej, jag tycker fortfarande de är högst medelmåttiga), Mafia 3, Borderlands 3 och Tiny Tina's Wonderland) varit så är hypen som bäst fisljummen.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Med tanke på hur de senaste alstren i serierna (Civ VI och Beyond Earth, XCOM och XCOM 2 (nej, jag tycker fortfarande de är högst medelmåttiga), Mafia 3, Borderlands 3 och Tiny Tina's Wonderland) varit så är hypen som bäst fisljummen.

Du glömde kasta skit på förfärliga Chimera Squad!
Nä men håller med, med undantag för Xcom 2. Annars så har deras stora och/eller älskade serier tappat väldigt mycket i kvalité över åren. Senaste bra spelen som jag associerar med 2K är deras två remasters av Mafia 1 och 2. Annat nytt har varit dassigt.

Herr rygg

jag hoppas SÅÅÅ på XCOM 3!!!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Ge mig X-COM 3! Helst igår.

Medlem

Det finns så många turordningsbaserade taktiska shooters så xcom ligger inte speciellt högt på min önskelista. Ser mycket hellre ett nytt Civ efter det snedsteg som jag tycker Civ6 var.

Skrivet av Camlin:

Det finns så många turordningsbaserade taktiska shooters så xcom ligger inte speciellt högt på min önskelista. Ser mycket hellre ett nytt Civ efter det snedsteg som jag tycker Civ6 var.

Ser också fram mot ett nytt Civ. Del 6 var riktigt dåligt i början men är rätt bra numera (om man bortser från den urusla nätkoden).

Medlem

Xcom 3 tack! Väntan har varit alldeles för lång!

Tyvärr tog dom död på Civilization med 6an så det känns iskallt, vågar inte hoppas på en återgång till nåt som liknar 5an.

Medlem

Mafia 4 tack. Gillar deras tyngd i spelen även om det finns brister.

Medlem

Hoppas på Mafia 4

Medlem

Så trevligt att så många här längtar efter ett XCOM 3.


signatur

Memento Mori

Medlem

Xcom 3!
Men passa gärna på att anounca borderlands 4 när ni ändå håller på!

Medlem

XCOM 3, förhoppningsvis med djupare spelmekanik änd 1:an och 2:an.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Gnällkuk

Hoppas mer på nytt Civ än Xcom faktiskt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Om det är något annat än Mafia 4 så kommer jag sitta och sura som en treåring i en vecka.

Medlem

Hoppas äntligen det är dags för ett Mafia 4 där dom även passar på med en shadowdrop av en remake av Mafia 2 i stil med den dom gjorde på ettan.

Medlem

Jag hoppas på Xcom 3 eller Civ 7. Men ett nytt Mafia vore inte fel heller.

12
Skriv svar