Se alla trailers från Gamescom Opening Night Live!

Robot
Se alla trailers från Gamescom Opening Night Live!
Medlem

Ser fram emot Wukong!

Inaktiv

Najs med mer Starfield och Alan Wake 2.
Phantom Liberty ser ju vettigt ut med. Nu ser CP2077 mer färdigt ut. Blir en genomspelning till sen.
Killing Floor 3 har man ju väntat på.
Lords of the Fallen, en gnutta intressant ändå.
Crimson Desert ser ju helt sjukt bra ut.

Mycket intressanta överraskningar också:
Expeditions, älskade Snowrunner och Mudrunner.
Little Nightmares 3, även om det inte är samma utvecklare så hoppas jag på samma stämning.

Resten var ganska meh. Alla anime-spel går bort direkt för min del.

Medlem

Granblue Fantasy Relink, Lord of the Fallen, Killing Floor 3 och Crimson Desert var nog det som lockade mig mest. Sen huruvida de faktiskt kommer få ihop Crimson Desert till ett bra spel eller ej återstår att se

Medlem

GTA 6 mannen gjorde en kupp. Skapligt irriterad Geoff Keighley blev .Har inte sett då många kommentarer om det dock.

Geeks Gaming

Saknar ju den viktigaste

Medlem
Skrivet av John7612:

GTA 6 mannen gjorde en kupp. Skapligt irriterad Geoff Keighley blev .Har inte sett då många kommentarer om det dock.

Riktigt kass säkerhet alltså, går nästan se att Todd Howard är nervös att komma ut på scen efter händelsen. Även om sånt här har varit oskyldiga pranks so far så kan det en dag hända att ett riktigt nutcase tar sig upp på scen och får för sig att göra något mycket allvarligare än att skrika in i mikrofonen.

Skribent
Skrivet av DieZe:

Riktigt kass säkerhet alltså, går nästan se att Todd Howard är nervös att komma ut på scen efter händelsen. Även om sånt här har varit oskyldiga pranks so far så kan det en dag hända att ett riktigt nutcase tar sig upp på scen och får för sig att göra något mycket allvarligare än att skrika in i mikrofonen.

Ja. Verkligen låg nivå på säkerhetstänk med tanke på att det är live och med stor publik = vilket gärna lockar fram nötpåsar av rang som antingen vill ha GTA6 eller rädda någon ekorre i lövskogen.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Tänk om Geoff Keighley får chansen att presentera gta 6 någon gång då skulle de kunna pranka oss tittare och kuppa med den här killen. Han stormar in och frågar om GTA6 och Geoff Keighley bara: lustigt att du frågar för jag har nämligen en grej. Men så MetA är han nog inte och den tysken lär ju vara bannad från allt Geoff Keighley producerar.

Medlem

Ärligt talat inte ett smack som intresserade mig. Finns ju dock annat på horisonten som verkar bli bra som tur är.

Btw hörde jag fel när de visade Starfield eller sa de att det släpps i early access?

Skribent
Skrivet av gorbatjov:

Ärligt talat inte ett smack som intresserade mig. Finns ju dock annat på horisonten som verkar bli bra som tur är.

Btw hörde jag fel när de visade Starfield eller sa de att det släpps i early access?

Ja de jag tror de sa Early Access, men de menar att man får börja spela lite tidigare om man bokat.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja de jag tror de sa Early Access, men de menar att man får börja spela lite tidigare om man bokat.

Ah ok. Då är jag med.

Medlem

Crimson Desert ser ju fint ut men det verkar inte finnas något i närheten av ett besked om när spelet kan tänkas släppas? Det får gärna ta tid men nån info vore trevligt.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Granblue Fantasy Relink, Lord of the Fallen, Killing Floor 3 och Crimson Desert var nog det som lockade mig mest. Sen huruvida de faktiskt kommer få ihop Crimson Desert till ett bra spel eller ej återstår att se

Fick lite Witcher 3 vibbar från Crimson Desert. De visade dock en hel del och det verkar som att spelet är något att se emot.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Skulle inte Metro-studion vara med på ett hörn?

1
Skriv svar