Torchlight: Infinite lämnar early access – släpps i maj

Robot
Torchlight: Infinite lämnar early access – släpps i maj

Tidiga Steam-spelare är väldigt positiva.

#torchlight-infinite


Medlem

Gillade aldrig torchlights petsystem. Det var timed pets inte permanenta summons som i tex Diablo eller Grim Dawn.

Gnällkuk

Hmm, är det värt att ge det en chans igen? Jag lyckades aldrig skaka av mig känslan av att det var ett mobilspel. Spelade inte jättemycket, någon/några timmar kanske och startade sedan aldrig upp det igen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

Hmm, är det värt att ge det en chans igen? Jag lyckades aldrig skaka av mig känslan av att det var ett mobilspel. Spelade inte jättemycket, någon/några timmar kanske och startade sedan aldrig upp det igen.

Njae. Även om olika personer från gamla Blizzard North-gänget finns där nu så kan de inte rädda denna skuta. För mycket mobilspelskänsla som du är inne på.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Gillade aldrig torchlights petsystem. Det var timed pets inte permanenta summons som i tex Diablo eller Grim Dawn.

What? Pratar du om din companion eller något annat? För du har alltid med dig din companion i torchlight, samt att väldigt många pets i Grim Dawn inte är permanenta utan måste summonas om hela tiden. Däremot kan du buffa din companion i Torchlight med fisk för att få olika förmågor på dem.

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Njae. Även om olika personer från gamla Blizzard North-gänget finns där nu så kan de inte rädda denna skuta. För mycket mobilspelskänsla som du är inne på.

Ok, trist :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Njae. Även om olika personer från gamla Blizzard North-gänget finns där nu så kan de inte rädda denna skuta. För mycket mobilspelskänsla som du är inne på.

Det var väl många från diablo-gänget som skapade första torchlight.

Men även om jag gillar torchlight-serien så känns detta som mobil-spel, får hålla med. Och inte på något bra sätt

Medlem
Skrivet av Rejzer:

Det var väl många från diablo-gänget som skapade första torchlight.

Men även om jag gillar torchlight-serien så känns detta som mobil-spel, får hålla med. Och inte på något bra sätt

Det var väl endast ett mobilspel i början men p.g.a. folk klagade så ändrade de sig, men det verkar ju inte som att de gjorde något åt det, allt är forfarande ett mobilspel även om du kan spela det på PC. Däremot ska man vara tydlig med att de gamla Blizzard folket lämnade efter Torchlight 2. Runic Games la ner efter Hob och frågan är om det är någon kvar efter det eller om det bara är idioter ifrån XD som vill göra dåliga gatcha mobilspel som styr nu istället.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Rejzer:

Det var väl många från diablo-gänget som skapade första torchlight.

Men även om jag gillar torchlight-serien så känns detta som mobil-spel, får hålla med. Och inte på något bra sätt

Första och andra Torchlight är det inget fel på Denna är dock lite sådär.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är detta samma spel som jag testade någon i en beta för några år sedan?
Dom har väl gjort om spelet typ 2-3 gånger?
Vet att den versionen jag spelade var typ kul att spela igenom. Men inte mycket mer än så

Moderator | Testpilot
Skrivet av aholman:

Är detta samma spel som jag testade någon i en beta för några år sedan?
Dom har väl gjort om spelet typ 2-3 gånger?
Vet att den versionen jag spelade var typ kul att spela igenom. Men inte mycket mer än så

Näe det var nog Torchlight 3, detta är något annat. Inget att hänga i granen skulle jag säga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Esri:

Det var väl endast ett mobilspel i början men p.g.a. folk klagade så ändrade de sig, men det verkar ju inte som att de gjorde något åt det, allt är forfarande ett mobilspel även om du kan spela det på PC. Däremot ska man vara tydlig med att de gamla Blizzard folket lämnade efter Torchlight 2. Runic Games la ner efter Hob och frågan är om det är någon kvar efter det eller om det bara är idioter ifrån XD som vill göra dåliga gatcha mobilspel som styr nu istället.

Ja 2an var ju lite dyk nedåt får man säga. (3an.....)

1
Skriv svar