Kingdom Hearts kommer till Steam

Medlem
Kingdom Hearts kommer till Steam

Twitter

13 Juni så smäller det, jag vill bara säga, ÄNTLIGEN!

Medlem

Spelat första kingdom hearts som kom till PS2, tror jag det var?
Var väll rätt kul med disney blandat med final fantasy, speciell känsla. Men sen spelade jag ett till DS eller 3DS och det var riktigt tråkigt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

En serie jag alltid velat ge mig på men som känns så otroligt rörig med alla sina spel och versioner av spel…

Testpilot

Det var verkligen på tiden! Minns inte när portningarna till Epic kom men måste varit något år sen nu. Dock saknades KH Melody of Memory i utannonseringen men det kanske kommer vid ett senare tillfälle.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Det var verkligen på tiden! Minns inte när portningarna till Epic kom men måste varit något år sen nu. Dock saknades KH Melody of Memory i utannonseringen men det kanske kommer vid ett senare tillfälle.

Melody of Memory släpptes väl senare till Epic eller minns jag helt fel? Kanske ondskefulla företaget har fortfarande kontrakt med spelet

Medlem

Hade gått så lång tid att jag trodde det skulle förbli Epic-exklusivt. Blir helt klart sommarnöje att dra igenom dessa nu när de släpps på riktigt.

Medlem

Allt som saknas nu är KH 4 på summer game fest <3

Redaktör
Ponny
Skrivet av gundemannen:

En serie jag alltid velat ge mig på men som känns så otroligt rörig med alla sina spel och versioner av spel…

Och då har du inte ens upptäckt den röriga storyn! Men i min värld är den mestadels en styrka. Spelvärldens Twin Peaks, på gott och ont.

Skrivet av Welo:

Allt som saknas nu är KH 4 på summer game fest <3

Tack, gärna! ❤️


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av gundemannen:

En serie jag alltid velat ge mig på men som känns så otroligt rörig med alla sina spel och versioner av spel…

Och ju mer du spelar desto mer förvirrande blir det. Du kan utan tvekan nöja dig med ettan, tvåan och Chain of Memories och sen lägga ner att försöka följa serien.

1
Skriv svar