Rykte: Assassin's Creed Shadows släpps 15 november

Robot
Rykte: Assassin's Creed Shadows släpps 15 november
Medlem

Kommer sitta bänkad! Visst har både Odyssey och Valhalla varit väldigt "bloated" men satans så kul jag haft med dem, speciellt Odyssey!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Gud vad jag ser fram emot att spela det här spelet. Assassin's Creed är som comfort food för mig.

Medlem

Lite läckta bilder på dom två förmodade spelbara karaktärerna.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Oh, ser riktigt grymt ut! Blir att följa streamen imorgon! Eller ja, senare idag

Medlem

Jag älskar ninjor, särskilt fantasininjor med smått övermänskliga förmågor.

En sak som jag tycker är lite lustig är den stereotypiska bilden av en ninja på ett tak. Ja, bilden fångar en ninja 🥷 i sin rätta natur, men jag tycker bilden ifrån Ass Creed tar priset.

Vem FAAN skulle kuta runt (eller ännu värre posera) mitt uppe på taknocken?!

Med draget svärd?!

I en ninjadräkt?

Minst tre till fem vakter kommer få syn på dig, larma och sen fräsa pilar efter dig.

Det är exakt dem här tre felen du ska göra om du vill bli upptäckt.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Hype mätaren stiger bara 10h kvar till trailern nu pepp som fan kommer blir svårt att inte förhandsboka Ultimate Edition 🔥

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jag älskar ninjor, särskilt fantasininjor med smått övermänskliga förmågor.

En sak som jag tycker är lite lustig är den stereotypiska bilden av en ninja på ett tak. Ja, bilden fångar en ninja 🥷 i sin rätta natur, men jag tycker bilden ifrån Ass Creed tar priset.

https://cdn.fz.se/artikel/bild/1446221?l=eyJyZXNvdXJjZSI6Ilwv...

Vem FAAN skulle kuta runt (eller ännu värre posera) mitt uppe på taknocken?!

Med draget svärd?!

I en ninjadräkt?

Minst tre till fem vakter kommer få syn på dig, larma och sen fräsa pilar efter dig.

Det är exakt dem här tre felen du ska göra om du vill bli upptäckt.

https://static.wikia.nocookie.net/tenchu/images/3/33/TenchuZ...

Haha x) Ville du hellre se när dom ligger o väntar några timmar i skit för att kunna mörda sitt mål?

Medlem
Skrivet av Foxmulder:

Gud vad jag ser fram emot att spela det här spelet. Assassin's Creed är som comfort food för mig.

Comfort food beskriver det bra. Spelen gör oftast inget jätteimponerande men ibland vill jag bara springa runt i en stor värld och samla grejer och utföra mindre aktiviteter och då passar AC utmärkt.

Skribent
Skrivet av orkamera:

Haha x) Ville du hellre se när dom ligger o väntar några timmar i skit för att kunna mörda sitt mål?

Eller klä ut sig till geishor för att smälta in. Av någon anledning tror jag inte en framsida med en geisha-ninja hade blivit så populär.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser fram emot att utforska varenda en av de 1.000.000 pluppar ännu en gång...


signatur

1# FZ Troll

Skribent
Skrivet av Foxmulder:

Gud vad jag ser fram emot att spela det här spelet. Assassin's Creed är som comfort food för mig.

Väldigt bra uttryckt. Kommer sno det.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Ugh.. Inte direkt sugen på detta. Tråkig setting.
Trodde jag skulle gilla Valhalla, men det var typ det sämsta.

Väck mig när de gått tillbaka till combat från de första spelen.

Medlem
Skrivet av orkamera:

Haha x) Ville du hellre se när dom ligger o väntar några timmar i skit för att kunna mörda sitt mål?

Ja, exakt!
Ligga i bajamajan tills de visar sitt fula arsle!

Edit:
Jag såg precis trailern till spelet!
Bra grejer!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar