Witcher-skådis hoppas Liam Hemsworth får en chans som nya Geralt

Robot
Witcher-skådis hoppas Liam Hemsworth får en chans som nya Geralt

Freya "Ciri" Allen hyser dock en oro.

#netflix, #the-witcher


Medlem

Det är väl mer serien i sig som eventuellt behöver "få en chans".

Kommer den fortsätta bli sämre eller inte.
Skulle det bli en jävla kanonsäsong så sitter man väl inte och hakar upp sig på att det är nån annan som spelar huvudrollen.

Känner mig mycket mer tveksam kring kvalitén på serien, Hemswört kommer väl säkert iaf göra ett helt okej jobb tänker jag.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Facepalm 🤦🏼‍♂️

Skräddaren säger NEJ, ett bestämt NEJ!

Medlem

FZ-läsare kan knappt bärga sig till han får se Witcher-skådis i Warhammer 40K TV-serie.

Medlem

Är väl inte honom det är fel på utan serien i sin helhet.

Medlem

Jag har inte kollat på serien sedan säsong två och har ingen som helst önskan att fortsätta göra det men hade det inte varit vettigare att låta Liam axla rollen som en annan witcher istället för Geralt?

Screen writers för serien skiter väl i källmaterialet i stora drag ändå så hade det verkligen varit ett problem?

Medlem

Onekligen otacksamt utgångsläge.

I min åsikt så fanns det tre bra saker med serien.
Jennefer, Geralt och Dandelion/Jaskier och skådespelarna som ger dem liv. Dom var toppen!
Resten av allt var för mig rätt meh. Inte dåligt. Men inte så bra att jag ens såg säsong 3.

FM-guru
F.d. Sisyr

Nyfikenhetsfaktorn gör att jag kommer att se ett avsnitt. Men jag gillade inte säs 1 och såg aldrig säs 2, så oddsen på att jag lär se mer närmar sig astronomiska.

Medlem

Serien dog efter säsong 2.

Citat:

Why did Henry Cavill leave The Witcher?
Neither Cavill nor the show's creators have given a reason for his departure. However, in 2021, Cavill told the Philippine Star that he struggled to find a "balance between the showrunners' vision and my love for the books," and asked for several changes to his character in season two.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Hela produktionen var ett skämt i S3. Det är få serier jag faktiskt lagt energi på och verkligen, verkligen försökt gilla som witcher. Det är en bas som skulle kunna leverera så mycket underhållning i form av monster, slagsmål (action), intriger, komedi, romans, mm.
Det de lyckades få ut var S3, vilket bara var en stor jäkla "slap in the face". Avsnittet med massa sand (ni som sett vet kanske, men hoppas detta inte spoilar för de som verkligen vill se skiten) var inte bra eller dåligt, det var tråkigt; man blir uttråkad av se den.

Jag har lagt ner tanken på witcher helt. Den är död och jag har märkt att WoT på Prime faktiskt lyckades skapa lite spännande handling; dock är ändringarna från böckerna väldigt underliga och hoppas de kan få ihop det bra. Serien är iaf inte tråkig. Behåller hoppet för den serien.

Ps klart att den "stora" Ciri vill att man skall ge den en chans; men är det för att hennes jobb hänger på det eller är det för att hon vill att det skall gå bra för nya Geralt. Om det är för att hon tycker att serien faktiskt är ett mästerverk så är det tillräckligt för bojkott redan där...

Medlem

Problemet är inte liam, utan det är manusförfattarnas manus som suger balle.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Yeah inte en chans att det blir något bra. Inte på grund av skådisen utan hela produktionen som är så hemsk. Därför drog Henry och visa ett stort fuck you till dom

Gav upp någonstans halvvägs in i första säsongen när Cavill satt och mortlade medicin bredvid en liten bäck och lekte lajvare. Men det var en katastrofal serie redan från första avsnittet.

Medlem
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Gav upp någonstans halvvägs in i första säsongen när Cavill satt och mortlade medicin bredvid en liten bäck och lekte lajvare. Men det var en katastrofal serie redan från första avsnittet.

Vet exakt vilken sen du menar.
Hans svärd böjs och när jag väl såg det kändes det så jäkla löjligt

Medlem
Skrivet av Evilof:

Vet exakt vilken sen du menar.
Hans svärd böjs och när jag väl såg det kändes det så jäkla löjligt

Osäker på ifall jag sett/tänkt på den scenenen, men jag håller med...scener med gummisvärd där sådana inte behövs är så fruktansvärt fail. Kommer ihåg en sådan scen i Kong Island, där någon med svärd slängde det på marken så det fjädrade eller låg och dallrade. Var de tvungna att spräcka den lilla inlevelse men lyckats bygga upp för att inte skada marken?

Medlem
Skrivet av Evilof:

Vet exakt vilken sen du menar.
Hans svärd böjs och när jag väl såg det kändes det så jäkla löjligt

Skrivet av Ender:

Osäker på ifall jag sett/tänkt på den scenenen, men jag håller med...scener med gummisvärd där sådana inte behövs är så fruktansvärt fail. Kommer ihåg en sådan scen i Kong Island, där någon med svärd slängde det på marken så det fjädrade eller låg och dallrade. Var de tvungna att spräcka den lilla inlevelse men lyckats bygga upp för att inte skada marken?

Nu vet jag inte exakt vilka scener ni pratar om, men det är ju meningen att svärd böjs och dallrar. De är flexibla. Annars går de ju sönder. Ett svärd i bra kvalitet kan du utan större problem böja i typ en halvcirkel för att sedan återvända till sin ursprungliga form.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Nu vet jag inte exakt vilka scener ni pratar om, men det är ju meningen att svärd böjs och dallrar. De är flexibla. Annars går de ju sönder. Ett svärd i bra kvalitet kan du utan större problem böja i typ en halvcirkel för att sedan återvända till sin ursprungliga form.

Det där beror nog helt på i vilket århundrande filmen ska utspela sig i, och med vilken typ av klinga. Utan att dyka för långt in i den vetenskapen så är det ganska lätt att se skillnad på ett prop-svärd och ett riktigt
Blev nyfiken på Witcher-seriens scen...tycker jag borde lagt den på minnet ifall det var ett leksakssvärd, men jag har bilden av att de använt bättre svärd än så.

Medlem

Äää skräp slutade kolla efter säsong 2 dom hade en bra Geralt men rästen skräp.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Man ändrar inte skådis mitt i en serie. Då kan man lika gärna skrota hela skiten. Klara inte ens om när dom gjorde CGI Cortana till live action i Säsong 2 av Halo. Blev bojkott direkt efter det.

1
Skriv svar