Vi slaktas av aliens i helgen – vad spelar du?

Robot
Vi slaktas av aliens i helgen – vad spelar du?

Xcom 2 och andra omöjliga motståndare bjuder upp till helgdans.

#spelhelg


Medlem

Blir nog Dota i vanlig ordning, men börjat lite smått med Jedi Survivor i och med ankomsten på gamepass så lär bli lite av det också

Medlem

Med en fortfarande fucked handled så blir det inte ACC.

jag kommer rulla fram i en traktor i Farming Simulator 22 blandat med lite Wartales

Medlem

Kommer köra det sista av Stellar Blade. Jag har haft riktigt kul. Det är inte riktigt däruppe som Nier eller Bayonetta 1-3 men det är nära nog. Det är bra jobbat av Shift Up. Kommer köra igång med Star Ocean The Second Story R. Spelade igenom orginalet runt 1999 så det kommer att bli kul då det ursprungliga spelet var så magiskt för mig.

Medlem

Inget spelande i helgen, blir att kolla Trackmania på Twitch.

Inga checkpoints, trillar du (och inte har tur) så är det bara börja om från början. Personen som klarar kartan först plockar hem ~10K$.
Startar 20:00 ikväll.

Medlem

Blir inget spelande alls, ska va ute i solen o njuta av vädret.

Medlem

Talos Principle (1).
Fick mersmak på pusselspel efter att ha kört Viewfinder och Superliminal. Inte besviken än så länge. Lite
svårt att hänga med på allt det filosofiska men pusslen är väldigt roliga och börjar bli ganska knepiga!

Medlem
Skrivet av Gaara:

Blir inget spelande alls, ska va ute i solen o njuta av vädret.

Vad gör man ute i solen då? Tycker alltid att utomhus är förjävla trist om man inte utövar en specifik aktivitet, typ golf.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Blir inget spelande alls, ska va ute i solen o njuta av vädret.

Gött med lite sol och D-vitamin!

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Inget spelande i helgen, blir att kolla Trackmania på Twitch.
https://www.youtube.com/watch?v=D3WsvGtzd4g

Inga checkpoints, trillar du (och inte har tur) så är det bara börja om från början. Personen som klarar kartan först plockar hem ~10K$.
Startar 20:00 ikväll.

Kul!
Kommer det streamas på kanalen du länkar till eller annat ställe?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Kul!
Kommer det streamas på kanalen du länkar till eller annat ställe?

Jo riktigt sköj faktiskt!
Tror det kommer vara mest aktivitet på Twitch.

Medlem

Dragon quest 11, lite Fallout 76 mellan avsnitten på serien 😁 och så förhoppningsvis klämma in lite Dark age of camelot.

Ambassadör
Xbox

Fallout 76 blir det igen!


signatur

Jump in.

Ska springa runt i tighta trikåer och slakta monster i jakt på sanningen - Stellar Blade här 🫡

Medlem

Jag köpte Enshrouded idag så det blir det i helgen.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Fortsätter med Stellar Blade. Kommer eventuellt bli lite AoE4 eller Fallout 76 också 😎

Medlem

Köttar i No Rest for the Wicked.

Medlem

Blev tidigare idag klar med Mass Effect triologin.
Funderar på att köra igenom Senuas Sacriface: Hellblade igen för att värma upp inför Hellblade 2


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Vad gör man ute i solen då? Tycker alltid att utomhus är förjävla trist om man inte utövar en specifik aktivitet, typ golf.

Promenerar, tar sig något att äta ute, njuta av solen o värmen. Ja jag kanske skulle spela minigolf då de precis är färdiga med att byggt om banorna för 6,5 miljoner här. Man kan ta med en tidning man kan läsa på någon bänk i solen om man inte bara vill gå.

Bra att börja träna upp benen och konditionen lite då det blir mycket spring nu i sommar i anslutning till alla konserter man ska gå på.

Jag blir rastlös och uttråckad om jag är hemma för mycket o spelar och glor på tv för långa perioder. Vi har inte många månader med värme o fint väder så bäst o passa på. Nu har man plågats i typ ett halvår med pissväder och vinterkyla,

Du kan ju börja spela Pokemon Go ^^

Medlem
Skrivet av Gaara:

Blir inget spelande alls, ska va ute i solen o njuta av vädret.

Du får passa på för om ett par veckor är det höst igen och 8 månader av mörker och kyla.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Jo riktigt sköj faktiskt!
Tror det kommer vara mest aktivitet på Twitch.

Ah okey, tänkte om det fanns någon officiell kanal för eventet eller dylikt.
Men jag får kolla igenom twitch vilka som streamar, blir kul o se folk slita sitt hår XD

edit:
Är en kille på twitch, "Wirtual" som verkar bli helt överrumplat av tittare Intresset verkar stort för tävlingen!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Eiyuden Chronicles (PS5)
Class of Heroes Complete edition (PS5)
Etrian Odyssey 3 HD Remaster (PC)

I den ordningen blir det nog

Medlem

Har fyra bossar kvar att pulverisera i Stellar Blade NG+ så det blir nog till att ta tag i det och eventuellt ta platinumtrofén. Kanske kan bli en runda till sen för att plocka på mig lite collectibles jag missat.

Medlem

Är på slutet av Planet Crafter,när den är klar blir det nog att fortsätta på The Brew Barons eller Breathedge.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Spelar just nu Half-Life 2 i 4K/60 med HDR på en LG C2 42 Oled🙂
Säkert tio år sedan jag spelade det senast, och det har faktiskt åldrats med värdighet.
Har precis hamnat i Ravenholm, och nostalgin är på topp😊

Medlem
Skrivet av Matsamoto:

Spelar just nu Half-Life 2 i 4K/60 med HDR på en LG C2 42 Oled🙂
Säkert tio år sedan jag spelade det senast, och det har faktiskt åldrats med värdighet.
Har precis hamnat i Ravenholm, och nostalgin är på topp😊

Underbart. Jag spelar för tillfället Fallout New Vegas (pc) som jag inte har spelat sedan 2014. Jag köpte nyligen till 3 av dom bästa dlc som jag aldrig har spelat.

Medlem

Stellar Blade.
Var tveksam till att köpa det men har haft väldigt roligt de första fyra timmarna.

Medlem

Final Fantasy 16

Redaktör
Skrivet av Matsamoto:

Spelar just nu Half-Life 2 i 4K/60 med HDR på en LG C2 42 Oled🙂
Säkert tio år sedan jag spelade det senast, och det har faktiskt åldrats med värdighet.
Har precis hamnat i Ravenholm, och nostalgin är på topp😊

Men vilken bana det är!


signatur
Medlem

Hoppar nog mellan No Rest for the Wicked och Avatar: Frontiers of Pandora, som jag just börjat med. Ganska seg inledning, men jag har hört att det tar fart när man väl skaffat sig en Ikran 😊


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

12
Skriv svar