Världens bästa skurk – bronsmatch
Det blev oförutsedda konsekvenser – åtminstone för Ganons vidkommande.
Den här tävlingen är längre utdragen än Melodifestivalen men men mina favoriter försvann tidigt, tror vi alla vet vilken som vinner
This was a triumph
Problemet med såna här tävlingar är att det finns för många kids som aldrig spelat majoriteten av spelen. Hur många av dom röstande känner ens igen Shodan? Tvekar på det ens är en fjärdedel.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
This was a triumph
I'm making a note here, huge success.
I'm making a note here, huge success.
It's hard to overstate my satisfaction.
Jätteintressant information.
Problemet med såna här tävlingar är att det finns för många kids som aldrig spelat majoriteten av spelen. Hur många av dom röstande känner ens igen Shodan? Tvekar på det ens är en fjärdedel.
Medhåll. FZ borde bara låta 30+-åringar få rösträtt, EFTER att de genomgått den obligatoriska grundkursen i Spelhistoria & Klassiska Bad Guys (15hp). Finns att söka på en högskola nära dig!
Meh...G-man kanske (kommer knappt ihåg honom) kanske är intressantare som karaktär (jag sa kanske), men som skurk? Det är ju egentligen Arthas som tar hem brons (om inte silver), men för dekorens skull får jag väl trollrösta på Ganon då, trots att ingen av dem kvalar till "bästa skurk" med hästlängder.
Medhåll. FZ borde bara låta 30+-åringar få rösträtt, EFTER att de genomgått den obligatoriska grundkursen i Spelhistoria & Klassiska Bad Guys (15hp). Finns att söka på en högskola nära dig!
Kommer den kursen vara CSN-berättigad?
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Inte ta det så allvarligt.
... är lätt för mig att säga för mina favoriter kom såpass långt 🤭
Kommer den kursen vara CSN-berättigad?
Naturligtvis, det är en högst respektabel kurs ledd av Professor Layton och Dr Wily.
Ganon är spelvärldens mest personlighetslösa villain, till och med Isbjörnen i Ice Climber har mer personlighet. Jag förstår inte.
Wind waker Ganon håller inte med! Där hans hat mot Hyrule grundar sig i kontrasten mot hans hemland som ständigt möttes av svält och misär.
" My country lay within a vast desert.
When the sun rose into the sky, a burning wind punished my lands, searing the world. And when the moon climbed into the dark of night, a frigid gale pierced our homes. No matter when it came, the wind carried the same thing... Death.
But the winds that blew across the green fields of Hyrule brought something other than suffering and ruin.
I coveted that wind, I suppose."
Förstår inte hur folk INTE förstår resultatet.
Hade den här omröstningen gjorts för 10 år sedan hade resultatet varit helt annorlunda.
Folk på forumet lär inse att de börjar bli gamla och att gen z är på stort intåg.
Ställer mig lite tveksamt till att det här har att göra med GenZ. Ingen av finalisterna eller ens kvartsfinalisterna är direkt rena GenZ-skurkar, men Ganon och Bowser går ju t.ex. genom flera generationer, helt från X till Z. Det kan helt enkelt vara så att din smak inte är så vedertagen som du tror den är genom alla generationer.
Tycker återigen att en del borde lära sig att slappa av lite och inte ta det här så jäkla seriöst. Bitterhet gör inget bra med varken kropp eller hjärna.
Visste att det skulle bli en usel final.
Du måste vara poppis på fester
Som första person att nominera en antagonist, och dessutom nominera GLaDOS är jag tämligen nöjd med resultatet hittills.
"Here come the test results: You are a horrible person... I'm serious, that's what it says: "A horrible person." We weren't even testing for that. Don't let that horrible-person thing discourage you. It's just a data point..."
Du måste vara poppis på fester
Alltid trist med folk som vill berätta om den obekväma sanningen =/
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Bowser är hur jenerisk som helst
Han är ju en figur som ingen kan missta för någon annan, hur kan han då vara ”jenerisk”? Det talar emot innebörden av att något är generiskt.
Spelade aldrig orginalet men nyligen klarat ut remaken. Jag tyckte alltid att framsidan på spelet såg ball ut när jag var ung.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.