It Takes Two fortsätter sälja - Har nu sålt 7 miljoner kopior

Robot
It Takes Two fortsätter sälja - Har nu sålt 7 miljoner kopior

It Takes Two fortsätter gå som tåget.

#Hazelight, #It-takes-two


Medlem

Detta har jag och frugan kvar att spela... Får bli på semestern för nu ska det drickas öl på Odd Island...


signatur

1# FZ Troll

Skribent
Skrivet av robbis:

Detta har jag och frugan kvar att spela... Får bli på semestern för nu ska det drickas öl på Odd Island...

Härligt att ändå ha det kvar, är lite avundsjuk! Riktigt kul att köra tillsammans


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Började spela på Xbox Game Pass med en vän, men hann inte spela klart innan jag behövde sälja av Men riktigt bra spel som förtjänar alla framgångar det får!

Medlem

Dumt att inte ha lootboxes, eller MTX då hade det rullat in ännu mer stålars.


signatur

IDKFA

Medlem

Har spelat det nån månad nu med yngsta grabben. Helt ok tycker jag men förväntade mig faktiskt mer efter alla hyllningar det fått. Att det skulle vara GOTY 2021 skriver jag ju inte under på iaf :).

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Helt ok tycker jag men förväntade mig faktiskt mer efter alla hyllningar det fått.

Förväntade mig en hel del efter alla hyllningar jag såg att det hade fått, och det levererade! Guuu' va kul jag och polarn hade.

Geeks Gaming

Håller på att köra genom de med sambon. Tar bara lite tid XD

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Har spelat det nån månad nu med yngsta grabben. Helt ok tycker jag men förväntade mig faktiskt mer efter alla hyllningar det fått. Att det skulle vara GOTY 2021 skriver jag ju inte under på iaf :).

Jag är inne på hur du känner, till skillnad från de flesta. 2021 var visserligen inget starkt spelår. Har inte spelat några andra titlar från i fjol men tror ändå att det finns flera andra jag skulle gilla bättre.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Har spelat det nån månad nu med yngsta grabben. Helt ok tycker jag men förväntade mig faktiskt mer efter alla hyllningar det fått. Att det skulle vara GOTY 2021 skriver jag ju inte under på iaf :).

Jag och min polare har också lirat tillsammans, vi är ungefär halvvägs igenom. Underbar berättelse och design, älskar samspelet och dialogerna är ju underbara, för att inte tala om alla minispel man kan tramsa runt med. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Det här spelet är ett spel som Shigeru Miyamoto skulle kunnat legat bakom, Men karaktärerna är utbytta till Mario och luigi utspelas i deras värld. Faktiskt lite konstigt att inte nintendo har gjort nått sånt här liknade spel.. Passar som in i Nintendos målgrupp.

Medlem
Skrivet av neocon:

Förväntade mig en hel del efter alla hyllningar jag såg att det hade fått, och det levererade! Guuu' va kul jag och polarn hade.

Önskar att jag kände likadant:). Jag är förvisso inte klar med det än men är på sluttampen iaf.

Skrivet av alex_ceci:

Jag är inne på hur du känner, till skillnad från de flesta. 2021 var visserligen inget starkt spelår. Har inte spelat några andra titlar från i fjol men tror ändå att det finns flera andra jag skulle gilla bättre.

Så dåligt var väl ändå inte 2021 ;)? Tycker faktiskt det var ett ganska bra spelår :). Vet inte om det släpptes några fler couch-coop spel i samma kaliber som It takes two dock men singleplayer kom en hel drös.

Medlem

It takes two är fantastiskt! Variationen är direkt löjlig spelet igenom.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Hade skitkul när jag och sonen spelade igenom det.

Medlem

Jag och min fru (icke-gamer så det sjunger om det) åtnjöt fullkalibrig underhållning av detta så det hette duga. Rekommenderas starkt till alla som vill ha god underhållning med lagom emotional impact och fina skratt i soffan bredvid någon den vill dela en fin upplevelse med 🙂

Det mesta kul, dock är bossarna helt onödiga, en stor fet miss tycker jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har sovit på detta. Funderar på att slå till nu.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Kul! Dom verkar sjukt duktiga där hemma hos HejsLight... Och nu har dom råd att göra precis det dom tror skulle vara mest fett...

Money for people who can make great stuff so they can continue making great stuff!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Har sovit på detta. Funderar på att slå till nu.

Jag är redan sålt på spelet - problemet är att jag inte har några kompisar!


signatur

subterranean homesick alien

Skribent
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Det mesta kul, dock är bossarna helt onödiga, en stor fet miss tycker jag.

Jag gillade de flesta bossarna, var ju där det låg lite utmaning i spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Jag är redan sålt på spelet - problemet är att jag inte har några kompisar!

Samma problem en annan också, inga att spela med, tråkigt i många spel där man behöver vara mer än ett, tex Destiny

Medlem

Underbart spel. Tycker det borde sålt ännu mer eftersom det är fantastiskt att spela tillsammans. Jag och frugan samt ungarna har spelat flera ggr. Roliga är att andra karaktären har helt olika krafter så blir lite nytt då man spelar om. Rekomenderas STORT.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Så dåligt var väl ändå inte 2021 ;)? Tycker faktiskt det var ett ganska bra spelår :). Vet inte om det släpptes några fler couch-coop spel i samma kaliber som It takes two dock men singleplayer kom en hel drös.

Har fått för mig att det är den allmänna uppfattningen iaf, att 2021 var lite mjäkigt. Men det beror givetvis på hur man ser det. Jämfört med 2020 tex kom det färre stora efterlängtade spel, enligt min iakttagelse. Men visst kom det en del lite mindre och nice singleplayerspel förra året. Och indie kanske framförallt, som typ alla år nu för tiden. Men precis, co-op spel likt It takes two kom nog inte alls. Det är ju väldigt unikt i spelvärlden totalt sett, iofs.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag gillade de flesta bossarna, var ju där det låg lite utmaning i spelet.

Verkligen! För en van gamer var dessa kanske mest roliga just för utmaningens skull.

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Har fått för mig att det är den allmänna uppfattningen iaf, att 2021 var lite mjäkigt. Men det beror givetvis på hur man ser det. Jämfört med 2020 tex kom det färre stora efterlängtade spel, enligt min iakttagelse. Men visst kom det en del lite mindre och nice singleplayerspel förra året. Och indie kanske framförallt, som typ alla år nu för tiden. Men precis, co-op spel likt It takes two kom nog inte alls. Det är ju väldigt unikt i spelvärlden totalt sett, iofs.

Det stämmer nog men jag håller ju inte riktigt med. Tycker ju ändå den här uppställningen känns ganska stabil:
Returnal
Guardians of the galaxy
Resident evil village
It takes two
Ratchet and clank
Psychonauts 2
Valheim
Kena bridge of spirits
Lost in random
Forza 5
Flight sim
Monster hunter rise
Metroid dread
Halo infinite

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Det stämmer nog men jag håller ju inte riktigt med. Tycker ju ändå den här uppställningen känns ganska stabil:
Returnal
Guardians of the galaxy
Resident evil village
It takes two
Ratchet and clank
Psychonauts 2
Valheim
Kena bridge of spirits
Lost in random
Forza 5
Flight sim
Monster hunter rise
Metroid dread
Halo infinite

Verkligen! Superkul att saker levererades trots pandemin. Lost in Random hade jag aldrig ens hört talas om, får kolla in. Men Flight Sim kom ut 2020 väl?

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Verkligen! Superkul att saker levererades trots pandemin. Lost in Random hade jag aldrig ens hört talas om, får kolla in. Men Flight Sim kom ut 2020 väl?

Lost in random får du testa! Är ju svenskutvecklat dessutom. Flight sim släpptes visst 2020 till pc men 2021 till xbox.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Lost in random får du testa! Är ju svenskutvecklat dessutom. Flight sim släpptes visst 2020 till pc men 2021 till xbox.

Ja! Hur kan jag ha missat detta? Thx!

1
Skriv svar