The Old Republic får stora och frekventa uppdateringar

Robot
The Old Republic får stora och frekventa uppdateringar

Bioware Austin har målsättningen att släppa stora uppdateringar till sitt galaktiska mmo var sjätte vecka. Får det dig att vilja återvända?

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
The Old Republic får stora och frekventa uppdateringar

När det blir f2p så kommer jag förmodligen testa det lite igen och kanske ha det som ett lan spel med kompisar om man har tråkigt, men tror inte att jag kommer fastna i det iallafall

Medlem

Jag vill ha Star Wars feeling när jag lirar SWTOR. Alla dailys och Warzone grind påminner mer om WOW än Star Wars. Om de fixar detta så kommer jag spela igen.

(Nu menar jag inte att WOW är dåligt, men jag har spelat det så det räcker till och blir över)

Medlem

Kul att de i alla fall ger sken av att fortsätta med underhållet.
Kommer garanterat testa det igen så jag kan spela färdigt ett par klassers historier

Medlem

När det blir f2p kommer jag kanske återvända som casual spel till sidan an gw2

måste instämma på totzi's kommentar med om de väljer att ta mer dailys mindre grind

Medlem

Har dom fixat PvP´n i det sedans Illum förstörde allt?


signatur

Nämen!

Medlem

Gör spelet mindre linjärt och mer sandbox så ska jag spela det.

Medlem

Jag slutade spela SWTOR av samma anledning jag tidigare slutade med WoW: Jag är less på hela MMO principen: Grinda grinda grinda, raida raida raida...Alla små nya features till både WoW och SWTOR gör det inte roligare för mig numera

Jag är "finished" med MMO av den typen.

Inaktiv
Skrivet av Raid25:

Jag slutade spela SWTOR av samma anledning jag tidigare slutade med WoW: Jag är less på hela MMO principen: Grinda grinda grinda, raida raida raida...Alla små nya features till både WoW och SWTOR gör det inte roligare för mig numera

Jag är "finished" med MMO av den typen.

Har du testat att spela EVE - Online?

Medlem

Har fullt upp med GW2 och Sopranos atm :/

Inaktiv

Om det är något MMO jag kommer testa i framtiden är det GW2, men till och med det är långt borta.

Förmodligen Mist of Pandaria också... när jag känner för det.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Har du testat att spela EVE - Online?

Jo..När jag slutade med WoW förra året så prövade jag det.
Eve online har ju sina bra sidor (jag älskar scifi) men jag kände inte att det var min typ av spel.
Jag prövade också Star Trek Online men där var det samma grinding och grejs som WoW

Medlem

Målsättning och leverans är två väldigt skilda saker.


signatur

I drank what?

six
Medlem

Planerat att testa det lite nån gång framöver. Dock bara intresserad av det som singleplayer upplevelse så content uppdateringar är helt ointressant.

Medlem

Visserligen var det ingen större chock när de sade att spelet skulle bli F2P eftersom jag hade räknat med det. Däremot hade jag inte räknat med att det bara skulle dröja några månader innan så skedde. Har fortfarande spelet liggandes oöppnat, frågan är om man inte ska låta det förbli så. Oavsett så kommer jag nog spela klart Kotor innan jag ens överväger om jag ska spela detta.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Jag slutade spela SWTOR av samma anledning jag tidigare slutade med WoW: Jag är less på hela MMO principen: Grinda grinda grinda, raida raida raida...Alla små nya features till både WoW och SWTOR gör det inte roligare för mig numera

Jag är "finished" med MMO av den typen.

Pröva Guild Wars 2, är snart lvl 40 och har inte grindat ett dugg så länge, har hört från en polare som redan är lvl 80 att det knappt är nåt grind där heller...och när det väl är grind så är det dynamic events för att samla karma till bättre vapen, men det är roligt eftersom det är uppdrag man gör, inte final fantasy endless grind


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det ska mycket till för att jag ska återvända till SWTOR. Jag längtade något fruktansvärt efter det.

Rätt så bra singleplayer spel med co-op inslag. Något MMO är det inte.

Jag förstår fortfarande inte hur det kunde gå så snett.

Medlem

Egentligen tyckte jag att det fanns många aspekter med Old republic som var riktigt bra. Man var engagerad i sin karaktär på ett helt annat sätt än i andra mmo's iom att den syntes i alla konversationer etc. Man "kände" sin karaktär bättre på ur ett rollspelsperspektiv.
Men för mkt grind för casuals, för lite svåra raids för hardcore (har jag förstått det som, kom inte dit själv)
Överlag ett kanon spel, men den generella spelmekaniken har vi redan sett i 8 år så...

Medlem

skulle inte kalla var 7:e vecka för frekvent själv, men ja e la bortskämd med månatliga uppdateringar som äldre spel har

Medlem

Nät det blir f2p så ska jag testa det igen, tröttnade på 2 veckor efter releasen


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

För mig är det ett perfekt spel att köra casual Har lagt det på is i några perioder för att sen köra mer under andra. Har fortfarande inte provat nån operation men det står på att-göra-listan:

Ser fram emot att spela länge framöver, vid sidan av andra roliga spel såklart ^^

1
Skriv svar