Dragon Age: Inquisition är gratis på Epic

Robot
Dragon Age: Inquisition är gratis på Epic

Och tre AAA-spel till på gång, enligt uppgift.


Medlem

Dragon Age, ja tack. Sålde ps4 versionen för några år sen men har varit sugen på en andra genomspelning.

Medlem

Ryktet stämde på första spelet iaf. Spelet va gratis, så se vad som händer med de andra spelen.

Medlem

Måste man vara inbiten rollspelare för att uppskatta Inquisition? Jag orkar sällan läsa/höra speciellt mycket dialog och brukar föredra ARPG.

Quake-konnässsör
Tor
Medlem
Skrivet av MrSpiff:

Måste man vara inbiten rollspelare för att uppskatta Inquisition? Jag orkar sällan läsa/höra speciellt mycket dialog och brukar föredra ARPG.

Med dina preferenser finns det bättre spel om du är totalt ointresserad av dialogen.

Medlem

Nice, blir tight att hinna spela men man får väl stötta Epic genom att köpa lite spel😎.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Nice, blir tight att hinna spela men man får väl stötta Epic genom att köpa lite spel😎.

Ja, de börjar ju få slut på sina Fortnite miljarder. Stackare.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ja, de börjar ju få slut på sina Fortnite miljarder. Stackare.

Haha ja det är nog ingen fara. Är bara mån om att det ska finnas konkurrerande alternativ till Steam.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Haha ja det är nog ingen fara. Är bara mån om att det ska finnas konkurrerande alternativ till Steam.

Hade någon gjort en butik med samma funktioner som Steam, så hade det funnits. Istället fick vi U+, EA Origin och Epic.

Sen att du känner du måste ge miljonärer mer pengar, det får stå till dig.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hade någon gjort en butik med samma funktioner som Steam, så hade det funnits. Istället fick vi U+, EA Origin och Epic.

Sen att du känner du måste ge miljonärer mer pengar, det får stå till dig.

Tar nog ett tag för de andra att komma i kapp Steam men utan dem är väl risken överhängande för att Steam höjer priserna.
Jag vill ju egentligen ge bort så lite pengar till miljadärer som möjligt men nånstans måste jag ju köpa spelen. Tycker ändå Epic fungerar tillräckligt bra. Synd att man inte kan streama bara.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Tar nog ett tag för de andra att komma i kapp Steam men utan dem är väl risken överhängande för att Steam höjer priserna.
Jag vill ju egentligen ge bort så lite pengar till miljadärer som möjligt men nånstans måste jag ju köpa spelen. Tycker ändå Epic fungerar tillräckligt bra. Synd att man inte kan streama bara.

Köp inte spelen i butikerna, finns mycket billigare online.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar