Hetaste spelsläppen i januari -24

Skribent
Hetaste spelsläppen i januari -24

Tillbaka på allmän begäran är omröstningen om vilka spel som ni på förhand anser vara hetast under den kommande månaden. Januari blir lite av en smygstart och har inte sådär jättemånga släpp, men några intressanta titlar finns det allt.

Like a Dragon: Infinite Wealth verkar bli nästan överväldigande stort, medan Enshrouded bjuder på imponerande byggmekanik och Tekken 8 har björnar som slåss med laxar som vapen.

Läs mer om plattformar och exakta släppdatum i Releaselistan. Saknas titeln du vill rösta på? Hojta i kommentarerna så lägger jag till den.

Geeks Gaming

Enshrouded är jag väldigt pepp på efter att ha sett det på stream. Kan bli nästa valheim

Releasehästryttare
Skribent
Skrivet av Devan:

Palworld!

Tillagt!

Medlem

Januari känns svalt för mig personligen. De stora titlarna som Yakuza och Tekken är inget för mig.

Medlem

Som tur är så finns det faktiskt inte mycket för mig att hämta den här månaden, februari däremot kommer bli galen.

Medlem

Det är främst två spel jag ser fram emot denna månad, och dom släpps båda två den 25.

Unforetold: Witchstone släpps som Early Access på Steam som jag tycker verkar oerhört lovande, plus att jag gillar dom två tidigare spelen från Spearhead Games väldigt mycket.

Rainbow Islands: The Story of Bubble Bobble 2 släpps digitalt till PS4/Switch, ska tydligen vara den veckans arkadspel från Hamster Corporation.

Jag är intresserad av Prince of Persia: The Lost Crown, Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy och Like a Dragon: Infinite Wealth också, men inte lika mycket.

Redaktör
Ponny

Min röst föll på Apollo Justice. En månad som innehåller ett Ace Attorney (gammalt eller nytt) är en bra månad!


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Några fler titlar tillagda.

Medlem

Är smått nyfiken på Graven och Prince of Persia: The Lost Crown.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Releasehästryttare

Det mest oväntade är att ingen röst lades på Tekken 8!

Releasehästryttare
Skrivet av Jonny Myrén:

Några fler titlar tillagda.

Sjukt att jag va den enda som röstade på Palworld!

Skribent
Skrivet av Devan:

Sjukt att jag va den enda som röstade på Palworld!

Haha, ja det blev en otippad superhit. Snyggt prickat

Releasehästryttare
Skrivet av Jonny Myrén:

Haha, ja det blev en otippad superhit. Snyggt prickat

Blir det någon feb tråd idag?

Skribent
Skrivet av Devan:

Blir det någon feb tråd idag?

Jajamän, den kommer senare under dagen

Releasehästryttare
Skrivet av Jonny Myrén:

Jajamän, den kommer senare under dagen

Underbart!

1
Skriv svar