Suicide Squad uppdaterat – inga recensioner än

Robot
Suicide Squad uppdaterat – inga recensioner än
Medlem

När kommer spelutvecklare börja släppa fungerande spel?

Medlem

Att inte ge ut recensionskoder i förväg känner jag är ett stort varningstecken.

Nu har det här aldrig iofs aldrig varit intressant för mig, men tråkigt när spel inte lyckas.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Det är därför man aldrig ska börja spela games as service-spel från dag 1.
Vänta några månader och köp det på rea istället.

Skrivet av B-itta:

När kommer spelutvecklare att börja släppa fungerande spel?

Du får spela indiespel istället.

Medlem
Skrivet av B-itta:

När kommer spelutvecklare att börja släppa fungerande spel?

Så snart konsumenter slutar köpa icke-fungerande spel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Inte förvånad. Har ju sett risigt ut från första stund.

Medlem

Klart det framgår hur långt avbrottet blir, det är över när de är klara

Kommer inte att röra detta med tång kan jag säga.

Medlem

Får ju hoppas att de tänkt kompensera spelarna som lurades till Deluxe-utgåvan. Något ansvar för att spelet går att spela måste det ju finnas nu när man börjar ta extra betalt för tillgång till spelet vid release.

Gen
Medlem
Skrivet av kebbe:

Får ju hoppas att de tänkt kompensera spelarna som lurades till Deluxe-utgåvan. Något ansvar för att spelet går att spela måste det ju finnas nu när man börjar ta extra betalt för tillgång till spelet vid release.

Man kan ju tänka att det borde gå till på det sättet...i en rationell värld, men spelutgivarna är allt annat än rationella.

Medlem
Skrivet av B-itta:

När kommer spelutvecklare att börja släppa fungerande spel?

Medlem

Har köpt det då jag älskade Saints Row och agents of mayhem. Detta gav mig såna vibbar när jag kollade gameplay. Hoppas de löser problemen snabbt och att de som betalade 1300kr för detta får något som kompensation ❤️

Medlem

Vem vill köra "apology bingo"?

Medlem
Skrivet av B-itta:

När kommer spelutvecklare att börja släppa fungerande spel?

Tror mycket beror på möjligheten att köra day-one patch numera. Förr printade man skivan/disketten och sen var det svårt att fixa saker vilket gjorde testningen mer rigorös innan släpp, numera är ju day-one patch något i princip alla gör just för att när man gått gold och skickat iväg spelet för certifiering hos MS/Sony så fortsätter man fixa saker som går ut direkt vid lanseringen och detta är inte alltid helt testat = borkat spel.

Har själv arbetat på spel där det finns kritiska buggar som man vet om internt men ändå väljer att släppa produkten.


signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem

Njae jag hoppar dedinitivt detta. Hade förvisso besämt mig redan när det första gameplayet visades.
Undrar dock hur många utvecklare som jobbde på Arkham-serien som faktiskt är kvar på Rocksteady.

Redaktör

Uppdateringen är klar så spelet ska vara igång igen.


signatur
Releasehästryttare

Såg theradbrads video på fiaskot, kolla slutet på videon:

Medlem

Väntar på Game Pass. Alternativt Epic.

Medlem

Det här spelet kommer floppa stenhårt. Finns det något företag som har så lite respekt för sin egen franchise som WB?

Medlem

såg ju även ut såhär fram tills typ 2014

nu får man väl hoppas på 1 eller 2 bra spel per år.

sen kunde man få en 360 för 1800kr och spelen kostade 600kr, det var tider de

1
Skriv svar