Like a Dragon: Infinite Wealth

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vi ska bedöma spelet som helhet och inte stirra oss blind på en enda grej (NG+ i detta fallet). Gällande Jedi Survivior så var de tekniska problemen inte likadana för alla, folk hade roligt ändå, eller att de inte märkte av det

Men det är kul att du fortfarande besöker oss, läser och kommenterar fast du tycker som du tycker. Tack <3

Vad menar du med "vi"? Du recenserar väl inte spel?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freakon:

Vad menar du med "vi"? Du recenserar väl inte spel?

Vi på FZ. Jag är en del av gänget precis som resten, även om jag tillför annat än spelrecensioner


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av noreason:

Herregud, du kan verkligen inte kommentera utan att vara nedvärderade eller ha översittarattityd.

Tekniskt sett så lyckades han ju att vara ganska neutral i två av tre kommentarer så visst kan han kommentera utan att vara nedvärderade eller ha översittarattityd 😃👍


signatur

PSN: OAKTHYR

Moderator | Testpilot
Skrivet av noreason:

Herregud, du kan verkligen inte kommentera utan att vara nedvärderade eller ha översittarattityd.

Lustigt att du säger det med tanke på att du håller på med exakt den typen av beteende och när jag eller någon annan säger till dig så hoppar du över till ett annat konto och hänger där ett tag istället... Jag är inte perfekt, men titta dig själv i spegeln innan du kritiserar andra.

Skrivet av OAKTHYR:

Tekniskt sett så lyckades han ju att vara ganska neutral i två av tre kommentarer så visst kan han kommentera utan att vara nedvärderade eller ha översittarattityd 😃👍

Tycker inte min kommentar det blev snack om nu är så farlig. Helst med tanke på att tidigare redaktörer och chefredaktörer kört med liknande mått tidigare. Kanske utan hjärtat (<3) då, men den var legitim.

Snäppet off-topic:

Vi för dialog nästan dagligen om hur sajten ska modereras och hur vi ska bete oss. Även om det är en del fria tyglar i uppförandet (man ska ju få vara sig själv och inte bete sig som en robot) så håller allihopa utav oss koll på varandra och helt ärligt har jag inte fått en enda tillsägelse sedan jag började härja för ett par år sedan. Det är snarare så att jag kontakter resten av redaktionen för jag ibland känner att jag gjort ett övertramp, men att jag då får höra jag inte gjort något fel – än tvärtom.

Med allt det sagt, har men feedback gällande modereringen och annat kan man kontakta oss i stort på fz.se/kontakt. Nu återgår vi till att snacka om Yakuz... Like a Dragon: Infinite Wealth


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Aldrig spelet serien, förväntade mig dock inte att det var turordningsbaserat.

Det är bara Like a Dragon som varit turbaserade. Resten av spelen är realtidsstrider.

Jag själv är fruktansvärt pepp på det här spelet. Särskilt eftersom föregångaren är ett av de bästa RPG:n jag har spelat.

Medlem

Älskade 7:an, och detta låter som samma fast mer och bättre. är riktigt taggad.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Lustigt att du säger det med tanke på att du håller på med exakt den typen av beteende och när jag eller någon annan säger till dig så hoppar du över till ett annat konto och hänger där ett tag istället... Jag är inte perfekt, men titta dig själv i spegeln innan du kritiserar andra.

Tycker inte min kommentar det blev snack om nu är så farlig. Helst med tanke på att tidigare redaktörer och chefredaktörer kört med liknande mått tidigare. Kanske utan hjärtat (<3) då, men den var legitim.

Snäppet off-topic:

Vi för dialog nästan dagligen om hur sajten ska modereras och hur vi ska bete oss. Även om det är en del fria tyglar i uppförandet (man ska ju få vara sig själv och inte bete sig som en robot) så håller allihopa utav oss koll på varandra och helt ärligt har jag inte fått en enda tillsägelse sedan jag började härja för ett par år sedan. Det är snarare så att jag kontakter resten av redaktionen för jag ibland känner att jag gjort ett övertramp, men att jag då får höra jag inte gjort något fel – än tvärtom.

Med allt det sagt, har men feedback gällande modereringen och annat kan man kontakta oss i stort på fz.se/kontakt. Nu återgår vi till att snacka om Yakuz... Like a Dragon: Infinite Wealth

Det tycker inte jag heller. Jag försökte bara skämta lite. En ovana jag har


signatur

PSN: OAKTHYR

Moderator | Testpilot
Skrivet av OAKTHYR:

Det tycker inte jag heller. Jag försökte bara skämta lite. En ovana jag har

Ingen ovana här! Mitt inlägg var inte rikitat åt dig utan var skrivet rent allmänt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vi på FZ. Jag är en del av gänget precis som resten, även om jag tillför annat än spelrecensioner

Det är sant.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Fick mitt spel redan idag
Har barn och börjar inte förens nu att spela

Medlem
Skrivet av mjuffs:

Fick mitt spel redan idag
Har barn och börjar inte förens nu att spela

Var beställde du ifrån? Jag beställde från Spelbutiken så hoppas att det dyker upp i postlådan idag.

Medlem

Ska "bara" klara ut det förra spelet så skaffar jag detta på en gång!

Medlem

Hade riktigt kul med Like a Dragon, så detta var ett givet köp

Medlem
Skrivet av Sarato:

Var beställde du ifrån? Jag beställde från Spelbutiken så hoppas att det dyker upp i postlådan idag.

Samma här, de skickade i förrgår men denna veckan delar Postnord ut endast tis-tors, så det dök inte upp.

12
Skriv svar