Virtual Reality - VR Spelnyheter, tips, mm.

Medlem

Stranger Thongs är försenat.
Någon som testat Wooorld!? Såg att det blivit free to play nån gång under året utan att jag uppmärksammat detta. Typ Google Earth till Quest.

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Stranger Thongs är försenat.
Någon som testat Wooorld!? Såg att det blivit free to play nån gång under året utan att jag uppmärksammat detta. Typ Google Earth till Quest.

Ok, ja det är några spel som blivigt framflyttade Breachers till PSVR2 tror jag också blivigt försenat.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

HURRA! Nästa fredag! 🔥


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Resident Evil 4 Remake VR Mode har fått release datum och en trailer.
8 december får vi spela Re4 Remake som det ska spelas på PSVR2 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Steam Link har släppts till Quest 2, 3 och Pro för trådlös streaming.

https://store.steampowered.com/news/app/593110/view/382305391...

Får se hur det blir jämfört med virtual desktop och Airlink


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Steam Link har släppts till Quest 2, 3 och Pro för trådlös streaming.

https://store.steampowered.com/news/app/593110/view/382305391...

Får se hur det blir jämfört med virtual desktop och Airlink

Verkar vara lägre latency men VD ger bättre bild.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Resident Evil 4 Remake VR Mode har fått release datum och en trailer.
8 december får vi spela Re4 Remake som det ska spelas på PSVR2 👍

https://youtu.be/HDdNlLCW5dI?si=cD-VIwdxmpORwVTb

Dags att köpa då. Blir mysigt i vintermörkret. Motorsågen lär bli en pulshöjare.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Verkar vara lägre latency men VD ger bättre bild.

Går ju använda olika codecs i vd för att påverka latency. Verkar va ett rakt val mellan bildkvalitet och latency

Medlem

Har man ordning på grejerna är Latency aldrig ett problem i praktiken.
Jag tänker så här. Kan jag spela beat saber på expert trådlöst så kommer latency aldrig vara ett problem i andra spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Dungeon Crawler Rogue-lite Ancient Dungeon har fått releasedatum på PSVR2.
samma dag som Re4 Remake VR Mode.

Låt er inte skrämmas av voxel looken, riktigt bra spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Har man ordning på grejerna är Latency aldrig ett problem i praktiken.
Jag tänker så här. Kan jag spela beat saber på expert trådlöst så kommer latency aldrig vara ett problem i andra spel

Beror ju på hur kompetitiv man är du får ju ett handikapp. Flipper och twitch shooters är där det känns som mest men även simracing och andra genrer som beatsaber är det ju inte optimalt. I beatsaber så väntar man ju in så är latencyn konsekvent så kan du ju kompensera en del.

Medlem
Skrivet av Shodan:

Beror ju på hur kompetitiv man är du får ju ett handikapp. Flipper och twitch shooters är där det känns som mest men även simracing och andra genrer som beatsaber är det ju inte optimalt. I beatsaber så väntar man ju in så är latencyn konsekvent så kan du ju kompensera en del.

Nej är det tävlingssammanhang så är det en annan sak, då kan millisekunder spela roll.
Flipper i VR? Vad menar du med Twitch shooter?
Vet inte shooter som får nackdel, klar fördel att vara trådlös imo.
Sim racing ja där kan jag inte säga, har då inte haft problem med bilspel trådlöst men ska inte säga jag spelat mycket men det är.väll mer komprimeringen som stör.
Bilspel är ju dock stationärt så där spelar ingen kabel nån roll.
Kompensera i beat saber.för latency? Ja det går väll om du tränar in muskelminnet.
Men Beat saber på wifi5 Quest 2 gick inte.
Beat saber på wifi6 med Quest 2 gick utmärkt så det är skillnad.

Jag har erfarenhet av trådad pcvr (Hdmi/dp) trådad streaming med link-kabel på Quest 1 och 2 och trådlös streaming Quest 1, 2, 3


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Noterna kommer ju på rad så du börjar svinga innan noten kommer. Så länge det är konsekvent och du härma kan lägga till fördröjning på ljudet också så fungerar det.

Pinball fx vr lir är de jag kör. Kör man snabba lir som quake eller doom vill man inte ha fördröjning

Medlem
Skrivet av Shodan:

Noterna kommer ju på rad så du börjar svinga innan noten kommer. Så länge det är konsekvent och du härma kan lägga till fördröjning på ljudet också så fungerar det.

Pinball fx vr lir är de jag kör. Kör man snabba lir som quake eller doom vill man inte ha fördröjning

Det funkar inte riktigt så i praktiken att det är orsaken att jag kan köra beat saber trådlöst utan för att det helt enkelt funkar

Du kan inte jämföra quake och doom på skärm med vr shooters.
Nej det är ingen nackdel att köra trådlöst i det avseendet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det funkar inte riktigt så i praktiken att det är orsaken att jag kan köra beat saber trådlöst utan för att det helt enkelt funkar

Du kan inte jämföra quake och doom på skärm med vr shooters.
Nej det är ingen nackdel att köra trådlöst i det avseendet.

Klart du kan jämföra doom vfr och quake stödjer gamepad. Quake stöder mus också få blir det än viktigare.

I praktiken är det så. Jag säger inte att det inte går lira med fördröjning men det blir svårare och är bra drygt

Medlem
Skrivet av Shodan:

Klart du kan jämföra doom vfr och quake stödjer gamepad. Quake stöder mus också få blir det än viktigare.

I praktiken är det så. Jag säger inte att det inte går lira med fördröjning men det blir svårare och är bra drygt

Det är att gripa efter halmstrån för att på nått sätt stärka argumentet att köra trådlöst medför nackdelar.
Jag det kan det göra men inte på det sättet du beskriver och det är som jag skrev, har man koll på grejerna är det inget problem i praktiken.
VR Shoters spelas inte på det sättet.
VR shooters spelas till 99% på detta sätt, och snackar vi online är det 100% (exl gunstock)
https://youtube.com/shorts/i4P7E26Vpo8?si=zkEHadoJ6Ht-AAq2

eller är det en stor Doom VFR och Quake med mus tangentbord VR community som äger upp den lilla skaran som spelar Quake med motioncontrollers?
Vem vill ens spela Quake i VR och styra med mustangentbord, då får nog den lilla fördelen i latency (som ändå äts upp av internetuppopplingen så det är samma) stort bakslag i förvirring, illamående och åksjuka 😂
Nej jag tror om jag ska vara ärlig ingen spelar så, då det knappt är nån som spelar Quake i VR överhuvudtaget


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fast här är ju du som griper efter halmstrån. Jag har ju fakta som backar upp iaf. Kör du VD kan du använda overlayen så ser du vilken latency du får. Har du 40 ms och över som du i regel har så tappar du frames. Det är fakta

Att du kör med motion kontrollers spelar ingen roll de trollar inte bort fördröjningen du får genom att köra trådlöst. Du får i sådana fall köra rena quest 3 lir och inte streama från pcn för att få bort lagget.

Medlem
Skrivet av Shodan:

Fast här är ju du som griper efter halmstrån. Jag har ju fakta som backar upp iaf. Kör du VD kan du använda overlayen så ser du vilken latency du får. Har du 40 ms och över som du i regel har så tappar du frames. Det är fakta

Att du kör med motion kontrollers spelar ingen roll de trollar inte bort fördröjningen du får genom att köra trådlöst. Du får i sådana fall köra rena quest 3 lir och inte streama från pcn för att få bort lagget.

Ja men jag säger ju att i praktiken så är det inget hinder, har inte sagt emot faktan i siffror.
Allt handlar om att man upplever ingen latency i praktiken när man spelar om man har koll på grejerna.
Det är ju det jag menar med att jag kan köra Beat Saber trådlöst på SteamVR och klarar jag det på Expert, då finns det inget annat spel där latency i praktiken blir ett problem.
Visst jag kan mycket väl tänka mig att ett Beat saber proffs på Expert+ inte kan köra trådlös streaming, men det kan inte köra kabel-streaming heller utan måste köra native quest eller native pcvr.

Skulle det vara ett problem som du beskriver så skulle latency göra det helt omöjligt att spela spel över internet överhuvudtaget.

Om du upplever med VD att det blir blackbars på sidorna, att det är sån fördröjning i rörelser osv så är det fel på ditt nätverk eller nått annat strul.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

I praktiken är det ett hinder då du uppfattar saker senare det du argumenterat för är att du inte bryr dig bara utan upplever det är bra nog. Jag kan också köra beat saber med fördröjning. Betyder inte att problemet med latency och trådlös överföring är ett problem.

Jag har nämnt flera exempel bättre än beat saber men du vill inte lyssna.

Medlem
Skrivet av Shodan:

I praktiken är det ett hinder då du uppfattar saker senare det du argumenterat för är att du inte bryr dig bara utan upplever det är bra nog. Jag kan också köra beat saber med fördröjning. Betyder inte att problemet med latency och trådlös överföring är ett problem.

Jag har nämnt flera exempel bättre än beat saber men du vill inte lyssna.

Ok förklara då vad det är för fördröjning du pratar om, för det jag talar om är nått som i 9 fall av 10 inte stör någon som har grejerna i ordning.
du vet att det är fördröjning bara av att spela spel på internet? det du gör på din dator är ett antal millisekunder var du egentligen gör online? upplever man det som ett "hinder" ja då upplever man nog trådlös VR också som ett hinder men då fungerar nog inget spel för dig online.

Du nämner att det märks i spel som "Flipper och twitch shooters"
Ja jag kan anta att det märks i flipper, om du spelar Flipper i VR så då är det ett spel du får köra native quest eller PCVR inget som "drar ner" trådlös VR allmänt.
Du kan inte jämföra med "Twich shooters" som spelas med mus+tangentbord på vanlig skärm. I VR rör man sig naturligt med sin egna kropp, ingen är så snabb i verkligheten.
Du skriver om Doom VFR ett spel man spelar offline och som just nu har 0 spelare på Steam som spelar. (som för övrigt går hur bra som helst att köra trådlös)
Du skriver Quake med gamepad, man spelar inte Quake med gamepad i VR, och skulle man göra det så är knappast den trådlösa överföringen PC->Quest det största hindret.

Jag spelar nästan varje dag i VR, 9ggr av 10 är det PCVR trådlöst via Virtual Desktop.
Jag tar ett exempel.
I en shooter kan du inte röra dig så snabbt att 40MS med virtual desktop har nån betydelse, du varken rör eller siktar så snabbt som man i ett plattspel rör en mus. Dessutom är många spel gjorda så att saker man håller i ska simulera vikt, det gör att allt har en "fördröjning", DVS det vapen "laggar efter" lite och rörelsen är inte 1:1.
1:1 rörelser i en shooter skulle få ett 2 hands vapen att kännas viktlöst.
Har du mer latency så att det förstör då ser du det redan i dina rörelser med huvudet att du får blackbars, stutters och skit innan du upptäcker att du har nån form av fördröjning i dina rörelser.
Allt jag snackar om är hur man upplever i praktiken, men du kanske upplever annorlunda. jag vet inte, jag tror bara du inte har ordning på grejerna om det är ur egna erfarenheter du snackar.

Du nämner racing, ja det är kanske också nått som spelar roll, men jag har spelat racing trådlöst utan problem. Där har snarare problemet varit kompressionen av bilden.
Där är det nått jag kan förstå att vissa inte gillar det. Kompression märks mest i grafik som försöker se realistiskt ut eller gå snabbt.
Men det är samma med kabel där. Quest med kabel har också kompression och högre latency än native där man kopplar direkt med DP eller HDMI.
Virtual dekstop och även AirLink har sen en tid tillbaka fått Codecs som gör att man kan ställa upp bitrate till 400+mbps och bilden ser riktigt bra ut, väldigt sällan man stör sig på kompressionen nu.

Man får helt enkelt se det som så att kör man trådlös så får man stora fördelar men nackdelar i bildkvaliten i vissa fall (beroende på vad man har för krav) men latency är absolut inget problem förutom kanske i några få fall.
Det är ingen anledning dock att avfärda trådlös som något dåligt och att koppla in sig med kabel med ett standalone headset gör inte stor skillnad. Har man en Quest och det är mästerskap i Beat saber som gäller då får man helt enkelt köra native versionen så ingen big deal egentligen.

Jag hoppas att alla som funderar på en Quest eller Pico och hur bra det fungerar trådlöst PCVR förstår att det är ytterst få områden det "fungerar lite sämre". Samtidigt tänker jag att är man hardcore sim racer, eller beat saber eller tävlar i nått annat som kräver snabba reflexer så har man redan koll på vad man behöver.

Den enda gången man behöver koppla in sig med kabel med en Quest eller Pico, ja det är om man inte får igång den trådlösa streamingen fel kan tex att du har en dålig router. Din router är inte optimalt inställd. Din nätverksmiljör är inte optimal det finns flera andra nätverk osv som trängs på samma kanal. Oftast går det att lösa ibland kanske det är "omöjligt" jag vet inte 🤷‍♂️

I slutändan kör man det som passar en bäst och vad som är bekvämast. För mig är det trådlöst och det har det varit nu i några år då. Hade det inte fungerat bra hade jag inte kört så då jag är känslig mot latency. Bildkvalitet är jag mer accepterande.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Praydog UEVR Injector modden som varit under utveckling ett bra tag är snart redo för release.
Modden gör att man kommer kunna spela spel gjorda i Unreal Engine i VR.
Man kommer kunna ställa in 3dof, 6dof och motion controllers.
2st videos på youtubers som nyligen fått testa.

Praydog är för övrigt moddaren som ligger bakom VR Moddarna till Resident Evil spelen.

PC versionen av Re4 remake ryktas snart ska få modd också som liknar dom andra Re spelen men Praydog vill inte "konkurrera" med Capcom utan vill låta dom släppa det till PSVR2 först.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Känns som det vart snack om Praydog i en evighet och alltid ska komma ”snart”, undrar hur nära det är egentligen

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Känns som det vart snack om Praydog i en evighet och alltid ska komma ”snart”, undrar hur nära det är egentligen

Ja det har snackats i minst 1år.
Dom har lagt till funktioner hela tiden.
Senaste uttalandet är att den ska släppas innan årets slut. Det kanske stämmer då det nu dykt upp på youtube när folk faktiskt testar det.

Edit: en sak jag glömde nämna i första posten är att det är sagt att modden inte bara är för spelarna utan även ett verktyg för amdra moddare som vill modda ett spel än mer 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ny lista på veckans releaser

ForeVR Pool - 4 December - PSVR2

_____

Warplanes: Air Corp - 4 December - PCVR

_____

Among Us VR - 5 December - PSVR2 / Pico

_____

Arashi: Castles of Sin - Final Cut - 5 December - PCVR / PSVR2 / Quest

_____

Arizona Sunshine 2 - 7 December - PCVR / PSVR2 / Quest / Pico

_____

LEGO Bricktales VR - 7 December - Quest

_____

Ancient Dungeon VR - 8 December - PSVR2

_____

Resident Evil 4 Remake VR - 8 December - PSVR2

_____

Förra veckans releaser

The Wizards - Dark Times: Brotherhood - 28 November - PCVR / Quest

_____

MechaLeague - 29 November - PCVR (Early Access)
_____

CookieRun: The Darkest Night ~ Chapter 1 - 30 November - Quest

_____

Suicide Guy VR Deluxe - 28 November - PSVR2

_____

Next Move - 30 November - PCVR / Quest

_____

Sniper Elite VR: Winter Warrior - 30 November - Quest

_____

Stranger Things VR - 30 November - Quest

_____

Terra Alia - 30 November - Quest


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

RE4 VR mode och AZ2 på samma vecka. Och jag som knappt har tid att spela alla platta spel jag vill. 😅

Medlem
Skrivet av anarfox:

RE4 VR mode och AZ2 på samma vecka. Och jag som knappt har tid att spela alla platta spel jag vill. 😅

Ja vi lever i en värld av överflöd.
Jag skippar dom flesta platta spel men nu har jag nyligen lyssnat på en podcast där dom snackar om Unreal VR Mod injector som jag skrev om här ovanför.
Den "modden" verkar bli nått helt otroligt, kommer bli en hel del plattspel man vill spela


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Video en som jämför nya Steam Link med Virtual desktop och AirLink


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Varning för Arashi: Castles of Sin


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ok förklara då vad det är för fördröjning du pratar om, för det jag talar om är nått som i 9 fall av 10 inte stör någon som har grejerna i ordning.
du vet att det är fördröjning bara av att spela spel på internet? det du gör på din dator är ett antal millisekunder var du egentligen gör online? upplever man det som ett "hinder" ja då upplever man nog trådlös VR också som ett hinder men då fungerar nog inget spel för dig online.

Du nämner att det märks i spel som "Flipper och twitch shooters"
Ja jag kan anta att det märks i flipper, om du spelar Flipper i VR så då är det ett spel du får köra native quest eller PCVR inget som "drar ner" trådlös VR allmänt.
Du kan inte jämföra med "Twich shooters" som spelas med mus+tangentbord på vanlig skärm. I VR rör man sig naturligt med sin egna kropp, ingen är så snabb i verkligheten.
Du skriver om Doom VFR ett spel man spelar offline och som just nu har 0 spelare på Steam som spelar. (som för övrigt går hur bra som helst att köra trådlös)
Du skriver Quake med gamepad, man spelar inte Quake med gamepad i VR, och skulle man göra det så är knappast den trådlösa överföringen PC->Quest det största hindret.

Jag spelar nästan varje dag i VR, 9ggr av 10 är det PCVR trådlöst via Virtual Desktop.
Jag tar ett exempel.
I en shooter kan du inte röra dig så snabbt att 40MS med virtual desktop har nån betydelse, du varken rör eller siktar så snabbt som man i ett plattspel rör en mus. Dessutom är många spel gjorda så att saker man håller i ska simulera vikt, det gör att allt har en "fördröjning", DVS det vapen "laggar efter" lite och rörelsen är inte 1:1.
1:1 rörelser i en shooter skulle få ett 2 hands vapen att kännas viktlöst.
Har du mer latency så att det förstör då ser du det redan i dina rörelser med huvudet att du får blackbars, stutters och skit innan du upptäcker att du har nån form av fördröjning i dina rörelser.
Allt jag snackar om är hur man upplever i praktiken, men du kanske upplever annorlunda. jag vet inte, jag tror bara du inte har ordning på grejerna om det är ur egna erfarenheter du snackar.

Du nämner racing, ja det är kanske också nått som spelar roll, men jag har spelat racing trådlöst utan problem. Där har snarare problemet varit kompressionen av bilden.
Där är det nått jag kan förstå att vissa inte gillar det. Kompression märks mest i grafik som försöker se realistiskt ut eller gå snabbt.
Men det är samma med kabel där. Quest med kabel har också kompression och högre latency än native där man kopplar direkt med DP eller HDMI.
Virtual dekstop och även AirLink har sen en tid tillbaka fått Codecs som gör att man kan ställa upp bitrate till 400+mbps och bilden ser riktigt bra ut, väldigt sällan man stör sig på kompressionen nu.

Man får helt enkelt se det som så att kör man trådlös så får man stora fördelar men nackdelar i bildkvaliten i vissa fall (beroende på vad man har för krav) men latency är absolut inget problem förutom kanske i några få fall.
Det är ingen anledning dock att avfärda trådlös som något dåligt och att koppla in sig med kabel med ett standalone headset gör inte stor skillnad. Har man en Quest och det är mästerskap i Beat saber som gäller då får man helt enkelt köra native versionen så ingen big deal egentligen.

Jag hoppas att alla som funderar på en Quest eller Pico och hur bra det fungerar trådlöst PCVR förstår att det är ytterst få områden det "fungerar lite sämre". Samtidigt tänker jag att är man hardcore sim racer, eller beat saber eller tävlar i nått annat som kräver snabba reflexer så har man redan koll på vad man behöver.

Den enda gången man behöver koppla in sig med kabel med en Quest eller Pico, ja det är om man inte får igång den trådlösa streamingen fel kan tex att du har en dålig router. Din router är inte optimalt inställd. Din nätverksmiljör är inte optimal det finns flera andra nätverk osv som trängs på samma kanal. Oftast går det att lösa ibland kanske det är "omöjligt" jag vet inte 🤷‍♂️

I slutändan kör man det som passar en bäst och vad som är bekvämast. För mig är det trådlöst och det har det varit nu i några år då. Hade det inte fungerat bra hade jag inte kört så då jag är känslig mot latency. Bildkvalitet är jag mer accepterande.

Av allt du skriver så upplever jag inte att du är känslig för fördröjningar av vad du ser och hör. Det är precis det som menas med latency. Det är inte så avancerat. Handlar inte om 1 ms hit eller dit utan när du går tillräckligt många för att tappa frames. Vi har ju de som gillar att lira i 30 fps också. Alla är vi olika kräsna gällande olika saker.

Tycker det är bra att lyfta både för och nackdelar annars blir det bara marknadsföring.

Medlem
Skrivet av Shodan:

Av allt du skriver så upplever jag inte att du är känslig för fördröjningar av vad du ser och hör. Det är precis det som menas med latency. Det är inte så avancerat. Handlar inte om 1 ms hit eller dit utan när du går tillräckligt många för att tappa frames. Vi har ju de som gillar att lira i 30 fps också. Alla är vi olika kräsna gällande olika saker.

Tycker det är bra att lyfta både för och nackdelar annars blir det bara marknadsföring.

Ja men nackdelarna du nämnde var förutom möjligtvis flipper helt ovidkommande för majoriteten av VR spel.
Har aldrig spelat flipper i VR så kan inte säga.
Det jag menar är att i mitt exempel. Lyft ett 2handsvapen i ett modernt VR spel som inte bara har ett livlöst visuellt 3d objekt utan "vikt" som en beatsaber lasersvärd.

Svingar du det vapnet fram och tillbaka kommer det inte kännas som att vapnet laggar efter. För vapnet har redan en simulerad vikt.
Har man så pass fördröjning att det märks då märks det redan när man vrider på skallen i VR osv.

Jag tror inte du förstår vad jag pratar om, kanske du inte spelat så många olika spel utan kör mest en och samma sak? det har inget med att se skillnad på 30 FPS eller inte eller är jämförbart med shooters man spelar på skärm med mus tangentbord.
Och shooters online på skärm hade så fall också varit "ospelbart" enligt kriterierna att 30MS inte duger.
Och som ja sa, kan man köra beat saber så kommer 9av10 fall latency inte vara nått problem i andra spel heller.
"Beat saber test" är en känd term nör man teatar tracking och latency fungerar.

Tillägger med Wifi5 klarade jag inte beat saber testet, det gick endå att spela fleata spel utom rythm-spel trådlöst.
När jag bytte till Wifi6 klarade jag beat saber testet.

Men du kanske är på en annan nivå än dom flesta men då tror jag inte det duger med USB kabel heller utan du måste köra ett trådat pcvr headset hela tiden.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skriv svar