Söker gamingvänner

Medlem
Söker gamingvänner

Hej,

Jag söker lite gamingvänner. Då flera av mina vänner har skaffat familjer och sambos, så är det svårare att få till speltillfällen. Det är trots allt roligare att lira ihop med någon. Jag är casual-spelare, är dock en tävlingsmänniska. Jag är 30 år gammal och bor i Stockholm, är aktiv på kvällar och helger efter jobb och träning.

Jag lirar/lirat Wow, HOTS, LOL, WC3, COD Warzone framförallt. Jag är öppen för förslag på spel, varit lite sugen på New world och kommande BF2042 men som sagt, inget måste. Det hade varit kul att dra ihop ett gäng och börja lira tsm, helst 25 år + och mic.

Tacksam för tips på andra kanaler om ni har några.

Allt gott!

Medlem

Spelar du främst på PC? Av spelen att döma ser det ut så.

Frilansare

Hoppas du hittar ett gäng att lira med! Funkar det inte här, så försök i specifika speltrådar.

Ambassadör
League of Legends

Kan rekommendera FZ/Geeks server på Discord. Finns en allmän kanal för "Söker spelare" och specifika för olika spel. Discord-länk

Medlem
Skrivet av dali:

Kan rekommendera FZ/Geeks server på Discord. Finns en allmän kanal för "Söker spelare" och specifika för olika spel. Discord-länk

Finns det för olika plattformar också?


signatur

PSN: MrOakenborn

Moderator | Testpilot
Skrivet av Oakenborn:

Finns det för olika plattformar också?

Den är för alla


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag bor dessvärre i Borås, men jag hade gärna spelat med dig Känner igen problematiken när alla är upptagna "med livet". Har förvisso själv en kid, men han är bara är varannan vecka. Dock spelar jag ju knappt några av de spelen du nämner alls, men om du är sugen på lite retro och/eller blanda upp det får du gärna skicka mig ett DM

1
Skriv svar