Nya bilder från Modern Warfare 2
Bajsmacka efter bajsmacka? Nu har all min respekt för FZ försvunnit! Journalistik på den nivå hör hemma på lågstadiet. Vi vet ju trots allt att du: Calle Johansson-Sundelius bara försöker leva på den populistiska idén om att CoD: MW2 är skit. Men ni glömmer samtidigt alla de som skiter i dedikerade servrar, de som spelade CoD: MW1 där en atombomb sprängdes och dödade en hel stad (kanske en eller två civila där, eller?), och de som ändå inte tänkte lägga ut ca 2000kr på ett oar mörkerglasögon! För att inte tala om alla konsolägare som besöker er sajt! Så för att få ett par poäng hos ett fåtal väljer du att förolämpa alla oss andra, med att få det att framstå som om man är en idiot som vill ha spelet!
Du har ingen talan consol fanboy, Lär dig aima eller spela ett spel innan du snackar du sitter säker och aimar på pc med page up och page down.
En till fråga har du NÅGONSIN spelat ESPORT spel på hög nivå?
Nej kunde väl tänka mig det värdelös precis som alla andra consol users, och sabbar esporten såklart gör oss en tjänst och skriv inget sådant här mer, Tack!
Esport, är inte det bara för feta, korkade, finniga tonåringar som fortfarande tror att versaler är det tuffaste sättet att skälla ut någon?
Ehm. Jag har sett många Esport spelare som är vältränade har god kost och är en bra bit upp i 20års åldern. Du bär på för mycket stereotypiskt tänkande.
<3
Bajsmacka efter bajsmacka? Nu har all min respekt för FZ försvunnit! Journalistik på den nivå hör hemma på lågstadiet. Vi vet ju trots allt att du: Calle Johansson-Sundelius bara försöker leva på den populistiska idén om att CoD: MW2 är skit. Men ni glömmer samtidigt alla de som skiter i dedikerade servrar, de som spelade CoD: MW1 där en atombomb sprängdes och dödade en hel stad (kanske en eller två civila där, eller?), och de som ändå inte tänkte lägga ut ca 2000kr på ett oar mörkerglasögon! För att inte tala om alla konsolägare som besöker er sajt! Så för att få ett par poäng hos ett fåtal väljer du att förolämpa alla oss andra, med att få det att framstå som om man är en idiot som vill ha spelet!
Du har ingen talan consol fanboy, Lär dig aima eller spela ett spel innan du snackar du sitter säker och aimar på pc med page up och page down.
Nej kunde väl tänka mig det värdelös precis som alla andra consol users, och sabbar esporten såklart gör oss en tjänst och skriv inget sådant här mer, Tack!
Esport, är inte det bara för feta, korkade, finniga tonåringar som fortfarande tror att versaler är det tuffaste sättet att skälla ut någon?
Du bevisade precis hår låg iq och kompetens du har, Men för besvara din fina fråga så kan jag ju ladda upp några bilder sen kan du ladda upp dina bilder hur du ser ut och ditt irl liv eftersom vi är finniga och fula kan ju du la ladda upp sj mr handsome?
http://data.fuskbugg.se/skalman01/FylleLinkan.jpg
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Lajnusok.jpg
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Rixhack3.jpg
Nå skicka du upp nu mr handsome, Eller oj du vågar ej för du vet du skämmer ut dig med sånt här piss väx upp någon gång när fan har utseende med hur bra man är på spel o göra och faktan att man är för dålig för spela pc spel?
Jag respekterar consol spelare och casual gamers, men när dom utalar sig så dumt som du gör då går jag upp i taket, Consol är igentligen för IDIOTER eller arkad spel såsom crash bandcot super mario tekken m.m, Men när man krossar över till fps spel utan mus, då har det gått för långt.
För det första så tycker jag att du är jättesöt! Men jag har ingen lust att fortsätta det här, jag skrev ett ilsket men engagerat inlägg med en liten avsikt att provocera. Kul att jag lyckades! Ha en trevlig kväll med din plastgitarr och konsol!
Du vet mycket väl precis som jag att du försöker slingra dig ur detta nu, så jävla pinsam du är.
Dålig är du med på det.
Ska du gå in i ett argument så kan du iaf försöka gör ett och inte halvdant som du gör, Iofs allt du gör är halvdant väl.
Så så pojkar små, det var Modern Warfare 2 som skulle diskuteras här, närmare bestämt de nya bilderna. Ska ni bråka inne så får ni gå ut.
Alla som som säger att "det är larvigt att avboka pga dedi srv bla bla" ni måste ju vara rätt tröga. Ni verkar ju inte fatta vad none dedi srv och inga mods och listen srv osv innebär för er?!! Men men hf att spela när det är nån random pl snubbe som sitter och hostar med kass lina.
Blir så jävla trött på folk som uttalar sig om nått de inte vet.
EDIT: kanske är OT men var tvungen att skriva.
Oj oj, rena rama bojkotts-höst!
Nu har jag två spel att bojkotta, både L4D2 och MW2! Pengarna får gå till pizza i 2 veckor istället, fett gott ju.
haha... tjockis!... DU vet inte vad du missar med L4D2...ettan är skit i jämförelse...om spelet håller samma kvalité som DEMO gjorde...
Blir antagligen samma med MW2.. inga dedikerade servrar so what? MP kommer ändå vara bra då många bryr sig inte direkt vart de spelar oftast tar den med bästa ping...gillar man inte folket byter man bara.... Vill ni köra era privata matcher/ clan matcher finns det fortfarande möjlighet till det... Sluta klaga o gå köp din pizza!
Oj oj, rena rama bojkotts-höst!
Nu har jag två spel att bojkotta, både L4D2 och MW2! Pengarna får gå till pizza i 2 veckor istället, fett gott ju.
haha... tjockis!... DU vet inte vad du missar med L4D2...ettan är skit i jämförelse...om spelet håller samma kvalité som DEMO gjorde...
Blir antagligen samma med MW2.. inga dedikerade servrar so what? MP kommer ändå vara bra då många bryr sig inte direkt vart de spelar oftast tar den med bästa ping...gillar man inte folket byter man bara.... Vill ni köra era privata matcher/ clan matcher finns det fortfarande möjlighet till det... Sluta klaga o gå köp din pizza!
Alltså herregud!! Killen med kolleN här?!1
"inga dedikerade servrar so what?"
Hahah du vet inte vad du pratar om.
Många bryr sig faktiskt om vart dom spelar, favo srv, communitys mm.
" Vill ni köra era privata matcher/ clan matcher finns det fortfarande möjlighet till det..."
Hahah! Du har ingen aning vad du pratar om. Hur hade du tänkt att det skulle gå till utan dedi srv och med listen srv sitället dvs en host som har 0 ping. Plus att det kommer inte kunna gå att spela med promod lr andra moddar jävla n00b du vet fan inte vad du pratar om!
Ser ut att vara ett helt gäng heta vapen i spelet. Många som jag saknade i ettan! Längtar som fan. Tråkigt med servrarna till pc då jag tycker det e gött att ha en favoritserver man hänger på där man känner igen spelare som återkommer. Spelar man bara mot randoms hela tiden så är det nästan som att spela mot bots
Och när det gäller mus/handkontroll så är det en vanesak, så enkelt är det. Jag minns när jag spelade på enbart keyboad till quake 1 och piskade massor av folk som hade mus. Och det känns lite värre.
Du vet mycket väl precis som jag att du försöker slingra dig ur detta nu, så jävla pinsam du är.
Dålig är du med på det.
Ska du gå in i ett argument så kan du iaf försöka gör ett och inte halvdant som du gör, Iofs allt du gör är halvdant väl.
Dags att inse att "esport" är en fjortisdröm, lille vän ? Skaffa dej ett jobb istället.
På en dedikerad server kan du modda servers som du vill det är din server som du hyr, Du kan spela clan wars o du kan välja vart du vill att server ska ligga. med detta nya IW.Net så kommer IW kontrollera alla servrarna och du kommer inte kunna ha din egen server. Detta kommer betyda att ifall jag vill spela mot någon i england så kommer det förmodligen att lagga ap röv och det går inte att modda servrarna. du säger detta är löjlig att avboka för? du är ju helt skruvad bästa anledningen någonsin att bojkotta ett spel.
Ser ut att vara ett helt gäng heta vapen i spelet. Många som jag saknade i ettan! Längtar som fan. Tråkigt med servrarna till pc då jag tycker det e gött att ha en favoritserver man hänger på där man känner igen spelare som återkommer. Spelar man bara mot randoms hela tiden så är det nästan som att spela mot bots
Och när det gäller mus/handkontroll så är det en vanesak, så enkelt är det. Jag minns när jag spelade på enbart keyboad till quake 1 och piskade massor av folk som hade mus. Och det känns lite värre.
Dålig är du med på det.
Dags att inse att "esport" är en fjortisdröm, lille vän ? Skaffa dej ett jobb istället.
Så du menar dom som spelar korpen i fotboll borde skaffa sig ett jobb med nä'r dom har det och spelat tävlingslystet på låg nivå men tycker om tävlingen?
Precis bara för man värna väl om esport betyder det inte man satsar att åka till kina m.m utan kanske åka på par lan event ha kul då tävling gör spel roliga ingen tävling no fun.
Tänk dig fotboll om det skulle varit dribbla boll bara för skojjs skull?
Hade varit skitkul ellehur?
Spelet ser otroligt snyggt ut på filmerna som är släppta, känslan hos CoD 4 var enorm och ser ut att bli bättre i MW2. Jag som spelar på konsoll för att slippa större delen av fuskarna på MP kan vara lika glad som innan då inget har ändrats på multifronten för konsoll.
Väntar med spänning på att få sätta tänderna i detta stycke konst från IW.
(det jag tyckte var dåligt var att konsollernas p2p servrar klarade inte av mer än 32 spelare, vs PC-dedicated där man kunde ha uppåt 64st)
Dålig är du med på det.
Haha jag vet då en del som tjänar bra mkt mer i lön än min far till medel svensson din pajjas!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Jo, om man är okunnig och fördomsfull kan man säkert se det så.
(det jag tyckte var dåligt var att konsollernas p2p servrar klarade inte av mer än 32 spelare, vs PC-dedicated där man kunde ha uppåt 64st)
fast då är inte cod ett spel där man vill vara fler än 20 spelare på en server då banorna är så små
The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.
Verkar awesome men efter att ha spelat L4D2 demot och blivit helt såld på det så får MW2 vänta till jul :$
argh e det så bra ?
har inte hunnit testa det ännu.
Blir att hårdnöta det ikväll!
Har du inte hunnit testa det än så har du gått miste om något. Vänta bara tills du får tag i en Desert Eagle i spelet, då inser man att det här kan bli årets spel.:D
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
herregud vad alla går igång på diskussionerna!
Det är ju bara ett spel...
ooo Ghostbusters på TV! DET är bra det!
iallafall, ibland spårar det verkligen ut här inne. vi är väl alla spelare..
Jag ser iallafall fram emot spelet massor eftersom jag tyckte Cod 4 var det bästa spelet på consol ever, och jag tror det blir riktigt bra action i 2:an med! Att folk skulle vilja bojkotta pga servrar är väl okej men att kalla andra dumma i huvudet eller kasta skit fram o tillbaka tycker jag bara är löjligt. Tråkig stämning. Vi, som gillar cod, ser väl alla emot första matchen den 10:e ändå kan jag tänka och de som vill bojkotta får göra det...
Haha jag vet då en del som tjänar bra mkt mer i lön än min far till medel svensson din pajjas!
Självklart alla har vi hört talas om de som vunnit mycket pengar. Men detta är en försvinnande liten del av alla gamers som spelar och tror att de ska tjäna en enda krona på spelandet. Än mindre försörja sig på det. Jag träffar dagligen ungdomar i mitt jobb som tror på fullaste allvar att de ska vinna en massa pengar på sitt "esportande". Att du vet många som tjänar mer på att spela än din far gör på sitt jobb säger inte ett dugg. Jag vet många som tjänar mer än alla esportande pajaser tillsammans.