CD Project värderas till över 1 miljard dollar
The Witcher 3 och Good Old Games fortsätter att dra in mycket pengar.
#cd-project, #gwent, #cyberpunk-2077, #good-old-games
Jag bad om att få refund av NMS på GOG men dom sa att det inte gick för att man inte var nöjd med spelet. Sen skrev dom att jag kunde få store credit vilket jag tackade ja till men har inte hört något sen dess och inte fått någon credit på min GOG. Det var 3 dagar sedan nu.
Ni arbetar inte många minuter på era artiklar ibland... Detta är väldigt stort att nå en miljard dollar i värde för ett spelföretag som dessutom är polskt.
Lite källor och mer information för den som vill veta mer
https://www.cdprojekt.com/en/investors/result-center/
Något intressant är att dom satsar helt på Gwent, över 100 person ska arbeta på spelet. Ska även kontrolleras av deras galaxy program som stödjer cross-play.
Dom har även över 100 jobbansökningar uppe på deras hemsida.
Det enda de kan göra är att hindra honom från att tanka ner det ytterligare gånger i framtiden, men sparar han installationsfilerna... Att äta kakan och ha den kvar med andra ord.
Grattis. All hail lhrfctjvthg eller vad nu VDn heter.
Är avis, önskar jag kunde uppleva spelet igen för första gången! Säker på att du kommer få en fantastisk upplevelse
Välförtjänta pengar. Kul att DRM-fritt lönar sig!
Kan bara instämma. Fattar inte att det va sista... Man ska sluta på topp å allt det där men fan.. Jag vill ha ett the Witcher 4...
Kan någon förklara DRM för en icke-insatt? Läst lite på sweklockers och wiki men är inte hundra på hur det fungerar ändå.
Allt har en ände. Och korven den har två.