Carmack: Pc:n inte längre viktigast

Robot
Medlem
Carmack: Pc:n inte längre viktigast

Bara pga denna kommentar vill jag supporta Id.

"De skulle göra en pc-version även om den vore marginell rent affärsmässigt, "because it's the right thing to do".

Medlem

Svikare..

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Svikare..

Det är vi PC användare som är svikare som inte köper spelen utan laddar ner dom.

signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Han verkar gilla att höra sig själv ordbajsa. Jag har slutat lyssna på den här pajasen för länge sen.

signatur
Medlem

Svikare..

Svikare är ju det han inte är eftersom han säger att han kommer supporta PC ändå, tillskillnad från de flesta som har en PC och som skiter i att köpa spelen.

Men jag antar du inte läste eller bara kände för att trolla lite.

signatur
Medlem

Huvudsaken är att dom fortförande släpper till PC. Sen kan dom väl få expandera till vilka andra plattformar dom vill.

En viktig sak jag hoppas på att dom inte tappar är dock själva styr-känslan dom har i sina fps. Helt överlägsen allt annat på marknaden Dagens fps har nämligen en tendens att konsolifieras med fov40, skridskor och allmän klumpighet.

Inaktiv

Pc: Carmack inte längre viktigast

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Svikare..

Det är vi PC användare som är svikare som inte köper spelen utan laddar ner dom.

Vadå vi? Jag köper dom spelen jag anser vara bra.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av ElyziuM:

Svikare..

Vadå vi? Jag köper dom spelen jag anser vara bra.

Det vad det han menade. Inte direkt någon som Förväntar sig att man ska köpa alla spel som släpps.

Medlem

Jag: Carmack inte längre viktigast, närmare bestämt minst viktig.

signatur

Meep!

Medlem

Super Paper Mario och en eldriven sportbil. Manligt! (paper mario är faktist roligt dock. )

Medlem

Intressant PS3 versionen kommer se snyggare ut eftersom PC-versionen kommer på dvd.

Inaktiv
Skrivet av mazk0:

Intressant PS3 versionen kommer se snyggare ut eftersom PC-versionen kommer på dvd.

Han sa ju att PC-versionen antagligen kommer på 3 DVD-skivor för att få samma kvalitet som PS3...

signatur

Cogito cogito ergo cogito sum.

Inaktiv

Det roliga med folk som har XBOX 360 är att alla blir fientliga och skyddar dem med sina liv... Varför dumpar ni bara inte datorn?

Bajs

signatur

a"C"RED -

Medlem

-Knock knock
-Whos there?
-Boo
-Boo who?
-Crybabies...

Jag gav upp PC för ett tag sedan. För mycket skit med systemkrav och allmän krånglighet. Och de trodde att just det var PC-plattformens styrka.

Men oroa er inte, ni får fortfarande försenade portningar och MMORPG.

signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv
Skrivet av HinduTimes:

-Knock knock
-Whos there?
-Boo
-Boo who?
-Crybabies...

Jag gav upp PC för ett tag sedan. För mycket skit med systemkrav och allmän krånglighet. Och de trodde att just det var PC-plattformens styrka.

Men oroa er inte, ni får fortfarande försenade portningar och MMORPG.

Lul, därför du sitter och skriver på en hemsida? Eller haru köpt tangentbord och grejer för att betala månadskostand på ditt 360 för att vara uppkopplad.

signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

Det roliga med folk som har XBOX 360 är att alla blir fientliga och skyddar dem med sina liv... Varför dumpar ni bara inte datorn?

Bajs

Vad har jag missat vem skyddar sin 360?

Medlem
Skrivet av darknshy:

Bajs

Det där förstod jag inte en fraktion av. Vem har gjort det?

signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av mazk0:
Skrivet av darknshy:

Bajs

Glömde säga att alla som har en blir dyngkåta på Halo 1,2 o 3 också <3

signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:
Skrivet av mazk0:
Skrivet av darknshy:

Bajs

aha, du lägger det på den nivån. Glöm att jag frågade.

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Äh, varför inte spara ihop å spela på allt ?

Ja lirar på dator och 360, mycket spel som inte kommer på 360 många spel som inte kommer till pc.

Men jag kan säga så här, jag är jäkligt ovan att spela fps med mus och tangentbord haha! Trodde jag aldrig att jag skulle bli, har lirat för mycket konsoll=)...

Medlem
Skrivet av darknshy:
Skrivet av mazk0:
Skrivet av darknshy:

Bajs

Hehe kan ju inte stämpla någon för ett spel de har i sin spelsamling det är ju som att jag skulle kalla alla födda på 90-talet för fjortisar.

Medlem
Skrivet av två meter dumheter:
Skrivet av mazk0:

Han sa ju att PC-versionen antagligen kommer på 3 DVD-skivor för att få samma kvalitet som PS3...

Sen kan man alltid komprimera mer för PC'n också, iom att man ändå packar upp och kopierar allt till datorn under installationen. Och så har vi såklart nerladdnings-klienterna som inte är beroende av någon som helst DVD-begränsning.

I vilket fall så finns det inte en chans att något spel någonsin kommer få se bättre ut på en konsol Utvecklarna vill ju ge ett så komplett spel som möjligt, särskillt grafiskt när det gäller PC'n, där den riktiga hårvaran finns, så dom kan skryta mer om sin skapelse.

Medlem
Skrivet av mazk0:

Hehe kan ju inte stämpla någon för ett spel de har i sin spelsamling det är ju som att jag skulle kalla alla födda på 90-talet för fjortisar.

Man kan stämpla dom som har "Collector's Edition"8)

Jäkla svikare. Det är på grund av sådana som han som bara skyller på pirater som jag slutat spela.

signatur
Skrivet av två meter dumheter:
Skrivet av mazk0:

Då är han en tönt och bakåtsträvare. PC behöver knappast 3 DVD för att komma i klass med en PS3 skiva.

Han är en TÖNT säger jag bara

signatur
Medlem

Han säger ju egentligen inget nytt... ingen enskild plattform är viktigast nu längre. Enbart PS3, 360 eller PC är inte hållbart.

Var där verkligen någon där ute som inte redan visste detta?

Medlem

Självklart är han inte en svikare på något sätt, en sann PC-hjälte som gjort ett ENORMT arbete med ID. Att ens påstå sådant dravel känns oerhört pinibelt.

Fick ni en dator av pappa i julas och hittat till fragzone, där ni spammat 10 inlägg i forumen per dag sedan dess?

signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Skrivet av gryzor:

Självklart är han inte en svikare på något sätt, en sann PC-hjälte som gjort ett ENORMT arbete med ID. Att ens påstå sådant dravel känns oerhört pinibelt.

Fick ni en dator av pappa i julas och hittat till fragzone, där ni spammat 10 inlägg i forumen per dag sedan dess?

Nej, har du?

signatur
Skriv svar