Battlefield Hardline-betan igång, systemkraven släppta
Betan släppt till visssa plattformar, andra kommer under eftermiddagen.
#battlefield-hardline, #battlefield-4
Måste säga att jag är förvånansvärt positiv till detta.
Vapen baserat på vilket lag du är med i.
Än så länge inga kill trades...
Har några krasher när jag streamar men det är en beta fortfarande.
Bra balans på de olika vapnen.
Är det ett BF spel? Nej
Är det bra för vad de är? Än så länge ja
Systemkraven för att komma åt origin lär vara skyhöga, då min gtx 780 ti ej klarar det...
Onlineinloggning är ej tillgängligt, underbart, orkar inte.
Nu var du lustig..
Fast det är ju sant, Det är också på EA's sida då jag nyss talade i telefon med supporten som talade om att de haft problem sedan i lördags. Så helt o hållet på deras sida, påverkar dock inte alla.
Systemkraven för att komma åt origin lär vara skyhöga, då min gtx 780 ti ej klarar det...
Onlineinloggning är ej tillgängligt, underbart, orkar inte.
Nu var du lustig..
Fast det är ju sant, Det är också på EA's sida då jag nyss talade i telefon med supporten som talade om att de haft problem sedan i lördags. Så helt o hållet på deras sida, påverkar dock inte alla.
dom ljuger.
blockerar ipadresser från vissa regioner för att inte överbelasta skiten när hardline blir beta. fungerar med vpn och amerikansk ipadress
Jag talade med Eas support idag,det är många spelare som får meddelandet " you have been disconnected from EA online" eller så kan de inte komma in alls på Orign
Enligt supporten så är problemet mellan internetleverantören och EA.
Den jag talade med föreslog en vpn tjänst som kanske kan fungera som en tillfällig lösning
EA jobbar för att lösa problemet och kommer lägga upp ett meddelande på sin hemsida senare,han visste inte när problemet är löst.
Problemet började i lördags 31/1 för EA.
Är det ett BF spel? Nej
Är det ett BF spel? Nej
Vapnen är ej baserade på vilket lag du är med i? du låser upp alla vapnen. Bara i börjar dom har olika vapen för poliser/kriminella
Får killtrades var och varannan kill, dör runt hörn och efter man duckat ner i skydd. Nätkod helt piss.
Server ticrate hade väl ökats i BF4 för att bli av med sån skit? Hardline devsen verkade inte anammat den ändringen iaf.
Är det ett BF spel? Nej
Så du menar att de har öka antalet tickets ytterliggare? Tror fortfarande på killtrades och att man dör runt hörn, märks även idag, om man är snabb nog, att det inte står rätt till när det blir väldigt mycket på en och samma gång i BF4..
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Får killtrades var och varannan kill, dör runt hörn och efter man duckat ner i skydd. Nätkod helt piss.
Server ticrate hade väl ökats i BF4 för att bli av med sån skit? Hardline devsen verkade inte anammat den ändringen iaf.
Har ni ändrat networksmooth?
Körde 2 timmar innan jag stack till jobbet inte en enda av mina death kände jag mig lurad på grund av lagg eller annat utan för att någon döda mig på ett hederligt sätt.
i5 på 3.8ghz
GTX 780
8 gig ram
Win 7
Gav mig 60-100fps allt på Ultra i 1080p, gick aldrig under 60.
Dock var gameplay inget att hurra över och det är absolut inget Battlefield.
http://www.sweclockers.com/artikel/20002-snabbtest-grafikpres...
Sweclockers says you're a liar.
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
i5 på 3.8ghz
GTX 780
8 gig ram
Win 7
Gav mig 60-100fps allt på Ultra i 1080p, gick aldrig under 60.
Dock var gameplay inget att hurra över och det är absolut inget Battlefield.
http://www.sweclockers.com/artikel/20002-snabbtest-grafikpres...
Sweclockers says you're a liar.
Vilka dåliga resultat dom fick. var inte alls så dåligt för mig, jag använde Shadowplays egna mätare på Dust bowl.
Läste också på Sweclockers kommentarer att det är fler än jag som har fått bättre resultat än sweclockers test.