Halo 4-tävling – spel och gamepad
Har ni inte blandat ihop orden producent respektive regissör gällande fråga 2?
Tror inte det. Skulle i så fall vara att den efterfrågade regissören är tänkt att producera (inte regissera) Halo-filmen, men frågan och svarsalternativen påverkas inte av det.
FZ om jag vinner det här så behöver ni aldrig mer ge mig en till vinst, så gärna vill jag ha det.
Om du nu är ett Halo fan vore det väl ganska tråkigt att inte kunna vinna Halo 5 om det skulle komma i framtiden?
Oddsen på att jag vinner både Halo 4 utan att offra något, samt att jag vinner Halo 5 om det kommer är obefintlig. ^^
FZ om jag vinner det här så behöver ni aldrig mer ge mig en till vinst, så gärna vill jag ha det.
Om du nu är ett Halo fan vore det väl ganska tråkigt att inte kunna vinna Halo 5 om det skulle komma i framtiden?
Oddsen på att jag vinner både Halo 4 utan att offra något, samt att jag vinner Halo 5 om det kommer är obefintlig. ^^
Jag tror vi sitter i samma båt faktiskt... Haha
Plötsligt händer det! Jag vann en kopia av Black Hawk Down på en av aftonblaskorna för 11 år sedan, typ.