"Vårt hemliga projekt är skrämmande men stimulerande"
LittleBigPlanet-skaparnas kommande projekt ska i grunden förändra hur spelarna skapar sitt eget innehåll.
#littlebigplanet, #media-molecule, #tearaway
Blir så trött på spelutvecklare i allmänhet som säger att "vårt projekt är så jävla intresant,era ögon kommer explodera och ni kommer tugga av er era armar i ren och skär eufori när vi visar upp en skärmdump" typ. Bara pr-snack, vad ska de säga liksom? Så fort jag hör något såtn här officiellt uttalande sjunker mina förväntningar automatiskt. Bara en tanke
1/3 administration. Om de tar bort alla som skall administrera de som administrerar så kan de ha färre...
" har delats in i tre grupper. En jobbar på PS Vita-titeln Tearaway (bilden), den andra sköter om studions administrativa bitar och den tredje jobbar på en hemlig produkt."
Det står inte 1/3+1/3+1/3, utan bara att det är i tre grupper....
Det kan alltså vara 5 i den första, 2 i den andra och 978263 st i den tredje : )
1/3 administration. Om de tar bort alla som skall administrera de som administrerar så kan de ha färre...
" har delats in i tre grupper. En jobbar på PS Vita-titeln Tearaway (bilden), den andra sköter om studions administrativa bitar och den tredje jobbar på en hemlig produkt."
Det står inte 1/3+1/3+1/3, utan bara att det är i tre grupper....
Det kan alltså vara 5 i den första, 2 i den andra och 978263 st i den tredje : )
Jag vaknade blind idag.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.