Bam! Årets första Nintendo Direct går av stapeln onsdag kvälll

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Jo, det är ju svårt att veta.
Jag blir ju lite osäker men när jag tänker efter så är det kanske smart att ha Mario Kart 8 igång under flera år framöver samtidigt som de i så fall har ett Mario Kart 9 på en modernare konsol.
Nintendo hade ju flera Mario Kart samtidigt på den tiden de hade en bärbar och en stationär konsol. (Ett Mario Kart till varje konsol) En tid som inte alls var länge sedan egentligen.

Nu har de både bärbar och stationär i en, så då kan de allt ha två Mario Kart-titlar också. Men även om jag tror de utannonserar det på E3 så tror jag ändå som sagt det är långt borta. Minst de två år som MK8-tilläggen förväntas räcka. För det är ju mer underhållning i väntan på det nya än någonting annat. Hade de velat göra seriösa underhåll av spelet hade de ju släppt fler DLC med teman som tidigare. Men men. Allt detta är ju bara spekulationer. Vi får vänta och se helt enkelt. Det ska bli spännande spelår oavsett.

Inaktiv
Skrivet av Gertzy:

Nu har de både bärbar och stationär i en, så då kan de allt ha två Mario Kart-titlar också. Men även om jag tror de utannonserar det på E3 så tror jag ändå som sagt det är långt borta. Minst de två år som MK8-tilläggen förväntas räcka. För det är ju mer underhållning i väntan på det nya än någonting annat. Hade de velat göra seriösa underhåll av spelet hade de ju släppt fler DLC med teman som tidigare. Men men. Allt detta är ju bara spekulationer. Vi får vänta och se helt enkelt. Det ska bli spännande spelår oavsett.

Jo, det ända är ju att spekulera, någon gång får man ju svaret.
Men detta ryktet är nog ett av få som jag verkligen ifrågasätter. Många andra rykten tänker jag istället: ”Ja så kan det säkert vara.”

Skriv svar